Nieuw hier maar wel al een tijdje aan het lopen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Katniss
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 mei 2016, 17:52

Nieuw hier maar wel al een tijdje aan het lopen

Bericht door Katniss »

Hoi,

Ik ben een mama van 36 en begonnen met STR in februari.Enkele jaren geleden gestopt met roken en enkel kilo's bijgekomen,verschillende dieëten geprobeerd maar calorieen tellen,afwegen werkt zo frustrerend dat ik het nu dus probeer met meer sporten.En dat werkt wel op de weegschaal nog geen resultaat maar daar probeer ik me niet teveel op te focussen maar ik zit wel beter in mijn kleren en heb ook al een maatje kleiner.Ook doe ik fitnesshoela hoep voor mijn taille en lovehandles.Ik zit zeker al strakker in mijn vel,mijn benen zijn harder geworden en minder cellulitis,ook krijg je van sporten z'on gezonde gloed in je gezicht vind ik.Nu ga ik toch een maandje extra aandacht geven aan mijn voeding.Niet dat ik ongezond eet maar het kan altijd beter vooral mijn PMS week gooit vaak roet in het eten :roll: .Ik ben ook al enkele keren gaan zwemmen maar dat neemt meer tijd in beslag dan een rondje lopen.Ik ben nu bezig met training 5 van de 5-10 km beginner...Hopelijk hou ik het deze keer vol,het heeft me in ieder geval telkens een voldaan gevoel.Veel succes iedereen!!
Gebruikersavatar
Saskia1982
Berichten: 363
Lid geworden op: 16 mar 2016, 15:21
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Nieuw hier maar wel al een tijdje aan het lopen

Bericht door Saskia1982 »

Welkom hier op het forum en veel plezier en succes met hardlopen! :D
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Nieuw hier maar wel al een tijdje aan het lopen

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Succes ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie