Pijn aan hamstrings.

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
christel76
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2015, 17:11

Pijn aan hamstrings.

Bericht door christel76 »

Toen ik begon te lopen had ik er veel last van.Pijn achteraan in de bovenbenen.Iedereen zei me dat dat kwam doordat je spieren gebruikt die je daarvoor weinig gebruikte.Maar ondertussen ben ik meer dan een half jaar verder en loop ik 10 km.Maar het blijft mijn zwakke plek.Niet zo erg als in het begin.Maar toch.Iemand raad?
astrixjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2015, 17:28

Re: Pijn aan hamstrings.

Bericht door astrixjes »

Als je zeker weet dat het niet aan een gebrek van trainen is, en je normaal loopt (goede schoenen, etc), dan zou ik maar eerst een massage en/of heet bad doen... als dat niet helpt gewoon een dokertje raadplegen
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Pijn aan hamstrings.

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Toch maar eens een (sport)dokter raadplegen, kan nooit kwaad.
Inhale the future. Exhale the past.
christel76
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2015, 17:11

Re: Pijn aan hamstrings.

Bericht door christel76 »

Ik vraag me af of andere schoenen,na een test in een running center,het verschil kunnen maken.Ik heb nu schoenen die ik puur op gevoel heb gekocht.Asics kanaku gel.Verschillende gepast en die voelden direct goed.Ik belast mijn benen ook veel voor mijn werk.Veel wandelen,trekken,sleuren...Maar in januari zal ik toch eens gaan om me te laten testen.
astrixjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2015, 17:28

Re: Pijn aan hamstrings.

Bericht door astrixjes »

Probeer anders een paar oefeningen van http://bodybuildingblog.nl/category/oef ... efeningen/ en kan dan of er verandering komt
christel76
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2015, 17:11

Re: Pijn aan hamstrings.

Bericht door christel76 »

Ondertussen ben ik in behandeling.hoprlijk kan ik nog lopen in de toekomst.
Plaats reactie