overzetten van forerunner 610 naar pc

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
rudy
Berichten: 76
Lid geworden op: 23 dec 2011, 18:46

overzetten van forerunner 610 naar pc

Bericht door rudy »

Ik heb soms problemen om men loopjes over te zetten van m"n garmin forerunner 610 naar mijn pc, iemand hiervoor een oplossing?

Alvast bedankt
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: overzetten van forerunner 610 naar pc

Bericht door fann »

Ik doe dat altijd via de bluetooth op mijn gsm... (via Garmin Connect)
marcelleken
Berichten: 132
Lid geworden op: 08 mar 2012, 23:59

Re: overzetten van forerunner 610 naar pc

Bericht door marcelleken »

Welke 'opstelling' gebruik je om de overdracht te doen? Waarschijnlijk werk je met 'Garmin Express' als software, en met zo'n (ANT+) USB-stick van Garmin? Zijn de problemen er altijd al geweest, of pas na een bepaalde update? Misschien kan je eens proberen met een oudere versie vd software van Garmin?: https://www8.garmin.com/support/downloa ... sp?id=3607 en https://www8.garmin.com/fitness/ant_product_page.jsp

Kan misschien ook iets hardwarematig zijn? 610 is al niet het meest recente toestel meer (alsook die ANT+ USB stick), maar zou me wel sterk lijken mocht het daaraan liggen (want zoals je zegt marcheert het dus meestal wel?).

Zelf transfereer ik de data van mijn 310XT (ook een 'oudje' uit de Garmin-stal) niet meer via de PC, maar via de smartphone. Niet via Bluetooth (want heeft de 310XT niet), maar via ANT+ en met deze app. Je zou het evt ook eens op deze manier kunnen proberen, maar dan moet je wel een compatibele smartphone hebben (meeste recente modellen van Sony en Samsung kunnen het wel)?
Plaats reactie