Loopband

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
elinedebruyne
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2015, 20:16

Loopband

Bericht door elinedebruyne »

Misschien een domme vraag, maar is het haalbaar om je start to run te lopen op een loopband in de fitness?
Ik denk er aan om een fitness abonnement aan te schaffen en dacht daar op de loopband aan mijn conditie te werken?
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Loopband

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

1° Domme vragen bestaan niet :mrgreen: 2° Ik denk het wel, je kan daar ook op timing lopen, maar het is zoveel leuker om buiten te lopen :P
Inhale the future. Exhale the past.
elinedebruyne
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2015, 20:16

Re: Loopband

Bericht door elinedebruyne »

Ik vind het nu nog wat te koud om buiten te lopen :D :oops:
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: Loopband

Bericht door JackoBond »

Je start to run aanvangen op een loopband is perfect mogelijk. Ik ben mijn opbouw ook zo begonnen :) Stel wel een heel lichte hellingsgraad in(1 is goed) omdat dat het best
evenaart met buiten lopen op de weg.

In ieder geval, het is net zoals Dirk zegt: buiten lopen is veel leuker ook al is't wat koud, die is snel voorbij ;)
Succes!
Even a bad run is better then no run at all!
elinedebruyne
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 aug 2015, 20:16

Re: Loopband

Bericht door elinedebruyne »

Ik wil dolgraag leren lopen maar de koude schrikt me erg af, misschien ben ik er geruster in als ik op een loopband al wat ervaring op doe :)
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Loopband

Bericht door fann »

In de kou lopen is echt niet erg hoor... Na een paar honderd meter heb je het toch warm :D

Beetje nadeel bij de STR is dat je in het begin nog veel wandelt waardoor het in de winter soms wel een beetje killetjes zou kunnen worden, maar hier kan een vest met rits die je kan open hangen als je loopt en sluit als je wandelt ook al veel aan doen.
Bovendien wordt het nu steeds langer licht zodat je achtereen misschien ook al niet meer in het donker moet lopen

In sommige fitness centra zijn de loopbanden ook vaak bezet, informeer daar zeker naar.
Katia van den broeck
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 feb 2016, 20:49

Re: Loopband

Bericht door Katia van den broeck »

Hoi hoi, ik ben het levende bewijs dat STR op een loopband ook kan :D wij hebben er eerst eentje gehuurd vooraleer een aankoop (gaat het lukken? Gaan we volhouden?) ook door gebrek aan tijd, kinderen,.. (En als ik eerlijk ben " de mensen gaan lachen met mij als ze mij zien lopen ;) ) en ben ik begonnen met de STR en idd op helling 1. En ik zat gisteren aan 30' lopen en dat ging vlot! Nog 2 lesjes en ik heb het afgerond!! Nu gaan we zeker de loopband aankopen, zoveel is zeker En ik zie er zoooo naar uit om toch buiten te lopen maar om eerlijk te zijn... Tis toch gemakkelijk om op die loopband te springen maar gene paniek.. Ik ga ook leren buiten lopen! :lol: succes e!!
Plaats reactie