Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
-
Re: Wat hebben we vandaag gedaan?
1ste loopje van het jaar, goed voor 6km 

6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
zucht... hier moest dus een foto komen maar het lukt niet
al een geluk was gisteren ons eerste loopje (10 km) met cava achteraf wel geslaagd
al een geluk was gisteren ons eerste loopje (10 km) met cava achteraf wel geslaagd

45 minuten op de loopband aan 12 per uur. Oliebollen/bier/wijn/kalkoen/ijs etc. zijn weer verteerd (+2kg). Terug naar het normale leven gelukkig.
- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
2 kg kwijt in 45 min???? van vetverbranding gesproken 

Inhale the future. Exhale the past.
Ah nee, +2kg! Erbij is niet zo moeilijk
Vooral alcohol blijft hangen helaas. Maar vandaag half uurtje op de rollen gefietst om weer onder de 80kg te raken.

-
Nog steeds nikserdeniks.
Dat duurt maar...
Mag ik morgen op de airwalker? De kilo's komen er ook bij van al dat stilzitten... (en het snoepen... als ik thuis ben, snoep ik
).
Enfin, ik heb nog een extra tasje gemaakt voor mijn collega. En nog een pennenetui voor mijn man. En geborduurd. All female things
En gesnoept. Oeps... ging dat niet meer doen in 't nieuwe jaar.
Normaal eet ik koolhydraatarm. 15kg af in 6 maannden tijd. 10 erbij intussen, heb de discipline van een mossel tegelnwoordig.
Dat duurt maar...
Mag ik morgen op de airwalker? De kilo's komen er ook bij van al dat stilzitten... (en het snoepen... als ik thuis ben, snoep ik

Enfin, ik heb nog een extra tasje gemaakt voor mijn collega. En nog een pennenetui voor mijn man. En geborduurd. All female things

Normaal eet ik koolhydraatarm. 15kg af in 6 maannden tijd. 10 erbij intussen, heb de discipline van een mossel tegelnwoordig.
-
Gezapige 40 minuten aan 8 Km/Hr ... was 2 weken lui geweest bij de familie in Mombasa en slechts 1 maal gelopen...
Enfin, terug in ons kamp in Mogadishu met loopband in A/C ruimte... moet zeggen die ene loop in Mombasa heb ik wel afgezien... een heel verschil tussen loopband in de "koele" gym en lopen in de tropische temperaturen buiten ... moet hier waarschijnlijk ook wat meer buiten lopen...
Enfin, terug in ons kamp in Mogadishu met loopband in A/C ruimte... moet zeggen die ene loop in Mombasa heb ik wel afgezien... een heel verschil tussen loopband in de "koele" gym en lopen in de tropische temperaturen buiten ... moet hier waarschijnlijk ook wat meer buiten lopen...
In de voormiddag les gevolgd, in de namiddag examentaak gedaan
Om 16h terug thuis gekomen, loopkleding aangedaan en gaan lopen
de 3de keer dit jaar
Lekkere douche genomen en dan gegeten
en nu lui in de zetel naar sofie kookt aan't kijken
Om 16h terug thuis gekomen, loopkleding aangedaan en gaan lopen
de 3de keer dit jaar

Lekkere douche genomen en dan gegeten
en nu lui in de zetel naar sofie kookt aan't kijken
-
2.5 km aan 8.5, dan 2.5 km aan 9 km / hr dan uitgebold met nog een kilometerke aan 8.5 /hr.... tevreden...
- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
Zo te lezen heeft iedereen zijn feesten overleeft, goed bezig allemaal 

Inhale the future. Exhale the past.