Inspanningstest

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Inspanningstest

Bericht door fann »

Hallo

lang geleden dat ik nog iets gepost had, wat gesukkeld met achillespees en nog weekje in Egypte geweest (40 graden, dus te warm om te lopen)

Vandaag eindelijk mijn inspanningstest gaan doen bij Notthebohm in Brecht.

:D Het goede nieuws is dat mijn hart in orde is en zich perfect gedraagd, ook als ik loop. Recuperatie was ok, bloeddruk ook, vanaf 180 verzuur is...

Mijn programma voor de komende weken
zondag: trage duurloop 135 - 150
maandag en woensdag: intervallen - afwisselen tussen 135-150 en snellere periodes (150-165) en nog wat sneller (165 - 175)
vrijdag: iets minder trage duurloop: (150-160)

De hartzones uit de looptest komen ongeveer overeen met wat de loopclub al voor mij berekend had met een formule, dus dat is leuk.

:evil: Het minder goede nieuws is dat mijn gewicht niet echt veel te hoog is maar ik wel ongeveer 5kilo te veel vet in mijn lijf zitten heb....

ps - ik ben blij dat ik het gedaan heb, al vond ik met dat masker op lopen echt niet leuk en deed dat bloed prikken om de paar minuten pijn
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Inspanningstest

Bericht door zoefje »

Goed dat je het hebt laten doen, nu weet je waar je aan toe bent! Gelijk een loopplan erbij, klinkt goed!
Tja en teveel vet ondanks een best goed gewicht, vrees dat er daar meer van zijn [emoji15], wel een uitdaging om aan te werken.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie