loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
Bubbels**
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 feb 2013, 22:22

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door Bubbels** »

Misschien is je conditie ook op een welverdiende vakantie? :mrgreen:
Nee, ik denk ook eerder dat klimmen iets helemaal anders is dan duurlopen.
Bovendien ben je waarschijnlijk nog niet helemaal hersteld. Niets van aantrekken en gewoon genieten van de vakantie! :)
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Ja wie weet, maar ook mijn vakantie is bijna voorbij, vandaag vliegen we terug vanaf Londen, dus m'n condities vakantie is ook voorbij ;) . Lekker straks weer aan de bak met lopen! :D zal ook wel nodig zijn na straks een maand niet sporten en het Engelse eten hier :shock:
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

:D :D :D :D :D :D :D :D :D Gisteren voor het eerst weer de schoentjes aangetrokken om te lopen!!! Jee wat was mijn hartslag in rust al hoog, maar dat viel me de afgelopen tijd al op, conditie is wel duidelijk afgenomen wat dat betreft. Maar niet getreurd, lekker de polder ingegaan gisteren met voor mezelf een maximaal aantal kilometers van 4, kan mn lichaam weer wennen aan de activiteit en kan ik rustig weer terug opbouwen met mn conditie. Ben liever even voorzichtig nu... Moet zeggen dat het prima ging!! Al pratend rustig 4 km gelopen, was zeker niet mijn limiet gevoelsmatig, maar nog even voorzichtig aan. Was echt heerlijk, heb het echt gemist!!!! Morgen mag ik weer!!!! :D
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door M_N_M »

Super, het stof is terug van de loopschoenen! Zoals je zelf zegt best rustig terug opbouwen zodat er geen stof meer kan op komen ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Vandaag loopje nummer 2 gedaan, het dorp rond en dat is maarliefst 4,3 km :oops: , ja ik woon best landelijk :D .

Had dat rondje al een beetje afgeschreven, vond het saai en kort, nou was vandaag blij dat ik het gelopen had. Jee viel vies tegen, tempo uhm....hartslag????? Laten we het daar even niet over hebben.
Heb nog even gekeken hoe het de eerste loopjes ging na de vorige longontsteking en de opbouw daarna, en mag tot de conclusie komen dat ik niet moet zeuren maar gewoon accepteren dat ik weer even moet werken om terug te komen waar ik was. Vorige keer eind februari ben ik gestart met 20 min lopen, nu 30 dus schop onder m'n kont en maar goed bedenken dat het allemaal goed komt! Bovendien is de luchtvochtigheid nu ook niet zo handig voor m'n longetjes.
Keep smiling and keep running! :mrgreen:
De 10 mijl bereikt!!! :D
jabli
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 aug 2014, 09:58

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door jabli »

He Zoefje, jij bent moedig.
Yes, you can !
Gebruikersavatar
Bubbels**
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 feb 2013, 22:22

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door Bubbels** »

Volhouden en rustig weer opbouwen zoals je zegt!
In no time bereik je weer je ritme van weleer!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Dank je wel jabli en bubbels. Even volhouden en dan kom ik er weer. Even niet te veel stilstaan bij het feit dat het nu minder lekker loopt, ik loop tenminste!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
JackoBond
Berichten: 197
Lid geworden op: 30 jan 2015, 12:58

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door JackoBond »

Voila zie, that's the spirit!

Blijven volhouden hoor!! Inderdaad: even a bad run is better then no run at all! :D
Even a bad run is better then no run at all!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

JackoBond schreef:Voila zie, that's the spirit!

Blijven volhouden hoor!! Inderdaad: even a bad run is better then no run at all! :D
En daarom ga ik morgen gewoon weer [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie