te dik om te lopen

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Ann_Vinny
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 jul 2015, 15:36

Re: te dik om te lopen

Bericht door Ann_Vinny »

Ik ben ooit begonnen met S2R toen ik zo'n 30kg te zwaar was, en toen vond ik het ook echt heel moeilijk.. Nu is er al zo'n 16kg af en gaat het veel vlotter! Maar dat je het doet, is het belangrijkste! Al doe je drie maanden week 1!

Vandaag hier ook een baalmoment qua gewicht, 'k had een korte loopshort bij h&m gekocht voor dit weer, 'k ben daar zelf heel onzeker over, en kreeg onderweg dan ook nog eens een opmerking van twee dames... Pff!
monican
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 apr 2013, 10:12

Re: te dik om te lopen

Bericht door monican »

Ja dat is altijd balen, weet zeker dat ze over mij ook wel wat zeggen met mijn 100kilo schoon aan de haak! Het lukt mij maar niet om af te vallen!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: te dik om te lopen

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Het is natuurlijk balen wanneer je zoiets overkomt :( , je kan er boos om zijn, of je het niet aantrekken maar ik heb makkelijk praten. ik denk ook dat ze van een man gemakkelijker aanvaarden dat hij overgewicht heeft maar dat men ook niet beseft hoe moeilijk het is voor die persoon zelf :(
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Bubbels**
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 feb 2013, 22:22

Re: te dik om te lopen

Bericht door Bubbels** »

Ann_Vinny schreef:Ik ben ooit begonnen met S2R toen ik zo'n 30kg te zwaar was, en toen vond ik het ook echt heel moeilijk.. Nu is er al zo'n 16kg af en gaat het veel vlotter! Maar dat je het doet, is het belangrijkste! Al doe je drie maanden week 1!

Vandaag hier ook een baalmoment qua gewicht, 'k had een korte loopshort bij h&m gekocht voor dit weer, 'k ben daar zelf heel onzeker over, en kreeg onderweg dan ook nog eens een opmerking van twee dames... Pff!
Echt waar, hoe sommige mensen bestaan! Daarom loop ik dus altijd in een lange broek...
Hoewel je je er echt niets van mag aantrekken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Buitenstaanders staan er ook niet bij stil dat het niet voor iedereen makkelijk is om af te vallen of je gewicht te behouden.
Ik heb hypothyroidisme (mijn schildklier is helemaal naar de vaantjes) wat een erg negatief effect heeft op mijn metabolisme.
Ik heb keihard gesport (dagelijks 70minuten op de hometrainer) en gedieet (met weight watchers) om 10kg af te vallen.
Als ik nu nog wil vermageren moet ik dagelijks 2u sporten en stoppen met eten denk ik :lol:
Maar dat weten anderen natuurlijk niet...
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: te dik om te lopen

Bericht door zoefje »

Weet je wat nou zo flauw is van dat soort mensen? Het zijn meestal geen lopers, ze weten niet waar ze het over hebben, en ze kunnen zich totaal niet in een ander verplaatsen. Ik kan er ook zo boos om worden, hebben ze tijd teveel of zo of wordt er niet genoeg naar zichzelf in de spiegel gekeken? Ach, ze mogen eerder jaloers op je zijn dat jij het wel allemaal maar mooi doet, en zij niet. Wie het laatste lacht....
De 10 mijl bereikt!!! :D
jabli
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 aug 2014, 09:58

Re: te dik om te lopen

Bericht door jabli »

Zelf ben ik begonnen met 50 kg overgewicht (wel met lange broek) en kreeg meer aanmoedigingen dan ontmoedigingen.
Ik woon missschien in een 'mensvriendelijkere' omgeving (Pajottenland boven !!) ??
Maar ... Inderdaad, niks van aantrekken.
Ann_Vinny
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 jul 2015, 15:36

Re: te dik om te lopen

Bericht door Ann_Vinny »

jabli schreef:Zelf ben ik begonnen met 50 kg overgewicht (wel met lange broek) en kreeg meer aanmoedigingen dan ontmoedigingen.
Ik woon missschien in een 'mensvriendelijkere' omgeving (Pajottenland boven !!) ??
Maar ... Inderdaad, niks van aantrekken.
Een lange broek vind ik met dit weer toch niet comfortabel.. Ik vind gewoon dat, zelfs al woog ik 100kg te veel, het dan nog altijd niet aan anderen is te oordelen over wat ik doe/draag.. Maarja da's eigenlijk een andere discussie..

Nu het weer warmer is wil ik die short eigenlijk weer aandoen om te lopen straks, maar ik ga er denk ik een strakke broek tot op de knie (gescoord in de sale woehoe) onderaan doen..
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: te dik om te lopen

Bericht door fann »

Sinds een paar van mijn medeloopster gebeten zijn door een teek loop ik een driekwart broek.. Ongeacht de warmte krijgen ze mij niet meer in een short :mrgreen:
monican
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 apr 2013, 10:12

Re: te dik om te lopen

Bericht door monican »

Ik loop nog steeds, al wandel ik nu meer! Probeer iedere dag een half uur tot 3 kwartier te wandelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: te dik om te lopen

Bericht door zoefje »

Goed zo Monican!!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie