Even voorstellen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Captainsparrow
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2015, 21:03

Even voorstellen

Bericht door Captainsparrow »

Hoi allemaal.

Ik heet Chris en ben 36 jaar.
Vroeger heb ik steeds gevoetbald. Vanaf de eerste reeksen (vroeger pre-miniemen want duiveltjes bestonden toen niet) tot aan m'n 29e jaar. Op die leeftijd heb ik m'n achillespees (links) gescheurd.
Een lange periode van herstel en revalidatie :(
Na zes maanden kon ik terug een balletje trappen. Nu voetbal ik soms nog op donderdagavond (welliswaar vriendschappelijk en niet steeds zonder last).
Enfin... In september loop ik 2 jaar. Ben begonnen met start 2 run en dit viel geweldig mee. Ik ben ooit eens tot 14 km geraakt en heb de Neptunus Run 2014 uitgelopen.
Dit jaar wil ik terug meedoen. M'n gemiddelde snelheid is tussen 10?5 en 11,5 Km/u. Als ik kan uitlopen!!

Want dit is de reden waaromik me hier nu pas registreer, Ik heb meer en meer last heb van krampen in m'n kuiten. Soms loop ik zonder last maar deze avond was het weer van dat. M'n hoofd dacht om zo'n 12 Km te lopen maar na 2.66 Km was het al gedaan. Kramp in rechter kuit.

Ik zal in het topic "Blessures" daar een antwoord op proberen te zoeken.

Vele sportieve groeten,
Chris.
Plaats reactie