Eerste loopje na de 10 miles

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Sienzel
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 dec 2014, 14:13
Locatie: Mechelen

Eerste loopje na de 10 miles

Bericht door Sienzel »

Eén week geleden liep ik de 10 miles, die goed is gegaan (1u33min), ik was tevreden! Had er de dagen nadien toch wat last van, wat spierpijn gehad, besloot om mijn lichaam een weekje rust te gunnen. Sinds donderdag waren de pijntjes weggegaan, dus ik besloot om nog een paar dagen extra rust te nemen en zondag opnieuw te beginnen. Vandaag opgestaan met wat keelpijn, voelde mij niet super en het was aan het regenen... twijfels!
Toen ik daarstraks even de zon erdoor zag komen kreeg ik er toch wat zin in. Ik trok mijn loopschoenen aan en ging er weer voor :-). Wel het ging verrassend goed. Onderweg een goeie douche gekregen, maar ik vond het niet erg, het was heerlijk weer te gaan lopen :-)!
Bijlagen
screenshot.jpg
screenshot.jpg (82.14 KiB) 2544 keer bekeken
Plaats reactie