Runkeeper
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Runkeeper
Vandaag ben ik gaan lopen,ik gebruikte runkeeper voor ongeveer de 10e keer.
De vorige keer viel de app uit op 15 minuten,ik denk/dacht dat ik dat zélf gedaan had,bij het uitdoen van mijn vestje,ertegenaan getikt?
Het was precies op de helft,op het moment dat ik terugkeer,omdat ik halfweg mijn half uur was.
De meldingen om de 5 minuten waren er nog wel,maar blijkbaar liep er iets fout met de rest.........ik bleek na een half uur minder afstand afgelegd te hebben dan n een kwartier..........Raar.
Maar zoals ik al zei........ws deed ik zélf iets?
Maar vandaag bleek ik de eerste km meer dan 15 km/uur te lopen,
ben ik daarna het water overgezwommen( ????) naar de overkant,om daar wild kris kras heen en weer te gaan lopen......
Ik liep sneller dan ooit,en legde uiteindelijk 2 km af op een half uur..........
Duidelijk foute boel.
Mijn vragen:
1. Op het kwartier wandel ik een paar stappen,ligt het daaraan? (doe ik anders altijd,even neus snuiten,even jas/vest uit doen,maar kom)
2. Moet ik pause instellen,als ik stap?
3.Kan het dat runkeeper de prestaties van andere lopers registreert?Er waren vandaag verschillende mensen ook aan het lopen......
Want ik was wel nat,maar dat was van de regen,ik heb echt niet gezwommen........
Iemand die weet wat ik fout deed t.o.v. de vorige keren,toen nging alles goed nl.?
De vorige keer viel de app uit op 15 minuten,ik denk/dacht dat ik dat zélf gedaan had,bij het uitdoen van mijn vestje,ertegenaan getikt?
Het was precies op de helft,op het moment dat ik terugkeer,omdat ik halfweg mijn half uur was.
De meldingen om de 5 minuten waren er nog wel,maar blijkbaar liep er iets fout met de rest.........ik bleek na een half uur minder afstand afgelegd te hebben dan n een kwartier..........Raar.
Maar zoals ik al zei........ws deed ik zélf iets?
Maar vandaag bleek ik de eerste km meer dan 15 km/uur te lopen,
ben ik daarna het water overgezwommen( ????) naar de overkant,om daar wild kris kras heen en weer te gaan lopen......
Ik liep sneller dan ooit,en legde uiteindelijk 2 km af op een half uur..........
Duidelijk foute boel.
Mijn vragen:
1. Op het kwartier wandel ik een paar stappen,ligt het daaraan? (doe ik anders altijd,even neus snuiten,even jas/vest uit doen,maar kom)
2. Moet ik pause instellen,als ik stap?
3.Kan het dat runkeeper de prestaties van andere lopers registreert?Er waren vandaag verschillende mensen ook aan het lopen......
Want ik was wel nat,maar dat was van de regen,ik heb echt niet gezwommen........
Iemand die weet wat ik fout deed t.o.v. de vorige keren,toen nging alles goed nl.?
Re: Runkeeper
Ik vermoed dat je geen goede GPS fix hebt. Ik heb gemerkt dat, als ik vertrekt zonder goede fix (5-6 satellieten), deze fix ook niet komt als je aan het lopen bent.
Soms sta ik tot 5 minuten te wachten buiten... Met A-GPS gaat het wat sneller.
Soms sta ik tot 5 minuten te wachten buiten... Met A-GPS gaat het wat sneller.
Neen,ik wacht tot hij goed is,
ik moet een 5 a 10 min stappen voor ik begin te lopen,dan laat ik hem al zoeken,en begin pas te lopen als de gps goed is.....en de keren ervoor ging het ook altijd goed.
Ik begrijp er niks van.
Zou het ermee te maken hebben,dat ik even niet loop halfweg,mij lijkt het dat dan de problemen starten....
ik moet een 5 a 10 min stappen voor ik begin te lopen,dan laat ik hem al zoeken,en begin pas te lopen als de gps goed is.....en de keren ervoor ging het ook altijd goed.
Ik begrijp er niks van.
Zou het ermee te maken hebben,dat ik even niet loop halfweg,mij lijkt het dat dan de problemen starten....
-
Patricia vT
Is mij ook wel eens gebeurd. Het komt niet doordat je gaat wandelen maar gewoon een foutje met de satelietverbinding of een softwarefoutje. Start je telefoon even opnieuw op, meestal is het probleem daarna verholpen. Blijft het probleem bestaan download dan runkeeper opnieuw.
Succes!!
Succes!!
Ik mag gewoon blijkbaar niet terugkeren op die plek..........
Vandaag beetje sneller voorbij dat punt gelopen,ipv terug te keren,rondgelopen,en geen probleem gehad......
Runkeeper dicteert me de les.........;zucht
Op een dag nemen de machines het van ons over,het is zover !

Vandaag beetje sneller voorbij dat punt gelopen,ipv terug te keren,rondgelopen,en geen probleem gehad......
Runkeeper dicteert me de les.........;zucht
Op een dag nemen de machines het van ons over,het is zover !
-
TonnyLemmens
- Contacteer:
Soms kan je ook 2 aps tegelijk laten registreren. Zo kan je vergelijken.
WIFI aanzetten kan ook helpen voor plaatsbepaling bij Android.
Mijn vorige telefoon was ook veel onnauwkeuriger dan mijn huidig toestel.
WIFI aanzetten kan ook helpen voor plaatsbepaling bij Android.
Mijn vorige telefoon was ook veel onnauwkeuriger dan mijn huidig toestel.