Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
http://connect.garmin.com/activity/731694044
Door wind en regen,vooral veel wind eerst km's
Door wind en regen,vooral veel wind eerst km's
Urban Trail Gent.
Veel kasseien, nogal wat vals plat en hellende stukjes.
9,94km op 57min21. Geen Garmin Connect wegens server error, en ik krijg het niet in orde. Dat wordt handmatig ingeven denk ik
Veel kasseien, nogal wat vals plat en hellende stukjes.
9,94km op 57min21. Geen Garmin Connect wegens server error, en ik krijg het niet in orde. Dat wordt handmatig ingeven denk ik
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Ze hebben in Gent echt wel pech met dit weer
Altijd zo jammer voor de organisatie vind ik.
Altijd zo jammer voor de organisatie vind ik.
't Was een beetje raar. Ik was om 8u40 ter plekke en toen waren alle T-shirts maat S en M al op.
1ste wave was uitgesteld met 15 minuten, en er werd gemeld dat alle waves opschoven.
Ik had wave3 van 9u30, dus om 9u45 naar startvak gegaan...staan daar opeens allemaal lopers van wave4 ook.
Op het binnenplein in de Leopoldkazerne had men gemakkelijk een grote tent kunnen zetten vermits men wist dat het slecht weer zou worden. Jammer...
Geen fitness-manneke voor de opwarming in het startvak, geen meiden met pompoms, geen ambiance eigenlijk...
Parcours: Enkel de Vooruit was speciaal, voor de rest niet veel hoogtepunten of idyllische plekjes, het was veiliger om naar de grond (kasseien) te kijken zodat je nergens uitschoof of slecht terecht kwam.
Zo'n kasseien liggen er meestal schots en scheef bij en ik overdrijf niet als ik zeg dat 30% van de weg kasseien waren.
De regen deed mij of de andere lopers niet veel, er waren wel minder lopers komen opdagen heb ik het gevoel en toeschouwers waren er ook niet veel natuurlijk.
Parcours was ook veel hellend en nogal zwaar voor de meesten merkte ik. Veel wandelaars gezien.
Ook iemand horen zeggen: "Voor 10km en dit weer neem ik geen drankbekertjes aan hoor, totaal niet nodig"; Dat is ook een vergissing die velen maken...
Het vervelendste: Terug naar het station in de gietende regen, broek nat, kousen nat, schoenen nat, koude voeten. De weg naar huis was zwaarder dan de Urban Trail zelf.
Geen zin om een volledig verslagje te schrijven, this will do
https://connect.garmin.com/modern/activity/731880031
1ste wave was uitgesteld met 15 minuten, en er werd gemeld dat alle waves opschoven.
Ik had wave3 van 9u30, dus om 9u45 naar startvak gegaan...staan daar opeens allemaal lopers van wave4 ook.
Op het binnenplein in de Leopoldkazerne had men gemakkelijk een grote tent kunnen zetten vermits men wist dat het slecht weer zou worden. Jammer...
Geen fitness-manneke voor de opwarming in het startvak, geen meiden met pompoms, geen ambiance eigenlijk...
Parcours: Enkel de Vooruit was speciaal, voor de rest niet veel hoogtepunten of idyllische plekjes, het was veiliger om naar de grond (kasseien) te kijken zodat je nergens uitschoof of slecht terecht kwam.
Zo'n kasseien liggen er meestal schots en scheef bij en ik overdrijf niet als ik zeg dat 30% van de weg kasseien waren.
De regen deed mij of de andere lopers niet veel, er waren wel minder lopers komen opdagen heb ik het gevoel en toeschouwers waren er ook niet veel natuurlijk.
Parcours was ook veel hellend en nogal zwaar voor de meesten merkte ik. Veel wandelaars gezien.
Ook iemand horen zeggen: "Voor 10km en dit weer neem ik geen drankbekertjes aan hoor, totaal niet nodig"; Dat is ook een vergissing die velen maken...
Het vervelendste: Terug naar het station in de gietende regen, broek nat, kousen nat, schoenen nat, koude voeten. De weg naar huis was zwaarder dan de Urban Trail zelf.
Geen zin om een volledig verslagje te schrijven, this will do
https://connect.garmin.com/modern/activity/731880031
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
-
Dolfijntje85
Vandaag ook urban trail in gent gelopen! Jammer van het weer heeft volgens mij veeeel gentenaars tegen gehouden om te komen supporteren! Qua animatie langs het parcours is antwerpen toch net iets beter. Bij het ontbijt was het ook lang aanschuiven, ging 2 weken geleden vlotter
Het parcours zelf was lastiger als antwerpen: dannieke ik denk dat 30% kasseien nog optimistisch is, denk dat het meer was of het leek toch zo
! Zaten ook wat pittige hellingen in, amai
vooral die laatste helling inde laatste km was zuchten geblazen
Was al jaren geleden dat ik nog is in gent was geweest dus het was voor mij voor mij een mooie ontdekkingstocht door gent
Voor herhaling vatbaar toch maar dan liefst met beter weer
(als ik morgen goesting en tijd heb zal ik nog een uitgebreider verslag posten )
Het parcours zelf was lastiger als antwerpen: dannieke ik denk dat 30% kasseien nog optimistisch is, denk dat het meer was of het leek toch zo
Was al jaren geleden dat ik nog is in gent was geweest dus het was voor mij voor mij een mooie ontdekkingstocht door gent
Voor herhaling vatbaar toch maar dan liefst met beter weer
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
- dirk.vancoillie.5
- Contacteer:
Merci om jullie ervaringen te delen

Inhale the future. Exhale the past.
Ben wel een beetje (gezond) jaloers dat ik dat zelf niet aankan.
Hoop dat jullie er van genieten !!!
Hoop dat jullie er van genieten !!!
Vandaag mijn toertje gedaan.
Wat een geploeter,donker,modder,en wat een wind.
Dus geen erg vlotte ademhaling.
Dus een te hoge hartslag...
Maar toch tot een goed eind gebracht.
Vanaf deze week probeer ik terug 3keer/week te gaan lopen.
Zal ik sneller resultaat zien en eiiiiiiiiiiiiiiindelijk die 30 lessen STR terug afgewerkt krijgen,alwéér!
Gaat goed,zei ze terwijl ze met haar knokkels haar woorden afklopt op de tafel !

Wat een geploeter,donker,modder,en wat een wind.
Dus geen erg vlotte ademhaling.
Dus een te hoge hartslag...
Maar toch tot een goed eind gebracht.
Vanaf deze week probeer ik terug 3keer/week te gaan lopen.
Zal ik sneller resultaat zien en eiiiiiiiiiiiiiiindelijk die 30 lessen STR terug afgewerkt krijgen,alwéér!
Gaat goed,zei ze terwijl ze met haar knokkels haar woorden afklopt op de tafel !
Als het aan mij lag was ik allang vertrokken,lekker in het zonnetje
Maar wat een wind !!
Maar wat een wind !!
Nog even de beentjes gestrekt, 5km. Meewind aan bijna 18km/u, daar ben ik maar snel mee gestopt, het operating system is dat niet gewend. Tegenwind ging dan weer iets minder vlot