Kevin's Running Diary

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
koen.h
Berichten: 80
Lid geworden op: 16 okt 2014, 12:38

Re: Kevin's Running Diary

Bericht door koen.h »

Deze keer zonder volleybal en daardoor gehoopt op beter resultaat?
Complexity
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 sep 2014, 09:25

Re: Kevin's Running Diary

Bericht door Complexity »

Neen, ben gisteren ook al 6 kilometer gaan lopen en had gewoon gehoopt op een iets beter resultaat.
Complexity
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 sep 2014, 09:25

Re: Kevin's Running Diary

Bericht door Complexity »

Voor de eerste keer ooit 's ochtends gelopen, na het wakker worden en voor het ontbijt.
Je voelt wel, althans, ik toch dat er wat energie mist in het lichaam, toch ben ik voor de eerste keer onder de grens van 7 min/km, namelijk 6,64 min/km. Voel me stiekem wel heel trots :-)

Echter heb ik wel veel gestapt gedurende deze loop, ik heb het gevoel dat ik een soort intervaltraining gedaan heb, een aantal stukken harder gelopen, en dan terug stappen.
De stukken die ik harder heb gelopen zijn niet ingedeeld volgens een vast stramien, ik heb route in mijn GPS horloge staan welke ik vandaag heb gebroken, sneller gelopen met andere woorden.
Ik zorgde ervoor dat ik liep zodanig dat ik 100 meter voor was op mijn rit, en dan stapte ik tot ik 50 meter verloren had, maar dus nog steeds 50 meter voor. Nadien terug 100 meter en terug 50 meter zakken.
Dit heb ik een aantal keer gedaan, maar was dan uitgeput waardoor ik mij eens 100 meter heb laten zakken.

In ieder geval ben ik bijna 500 meter voor mijn schaduw geïndigd.

Hieronder volgen de statistieken, afgaande op mijn grafieken, kan mij iemand vertellen of dit in de richting van een intervaltraining gaat of niet?

Afbeelding
Afbeelding
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: Kevin's Running Diary

Bericht door NarN »

Mooie piekjes in je hartslag, prima intervaltraining.
jabli
Berichten: 185
Lid geworden op: 25 aug 2014, 09:58

Re: Kevin's Running Diary

Bericht door jabli »

En ... doelstelling behaald ? Loop je mee in de vredesloop op 16 november ?
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: Kevin's Running Diary

Bericht door NarN »

Hé man, al even geleden, hoe loopt ie?
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Kevin's Running Diary

Bericht door fann »

Ik dacht onlangs net hetzelfde maar zat toen ergens zonder internet en ben daarna vergeten jou diezelfde vraag te stellen... Hoe gaat het lopen ?
Plaats reactie