Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
bloemendaalgirl29
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2014, 11:24

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door bloemendaalgirl29 »

ik heb vandaag de halve van haarlem gelopen. 5 km. mijn aller eerste run. ik vond het spannend. maar het is gelukt. een netto tijd van 31.33 en daar ben ik super trots op!!!
Complexity
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 sep 2014, 09:25

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Complexity »

Gisteren 10 kilometer proberen te lopen nadat ik eerder op de dag al 1 kilometer gezwommen had. Resultaat na 5 kilometer kon ik niet meer en de rest gestapt.
Vandaag, zonder enige rust 5 kilometer gelopen en was zeer teleurstellend, bijna 9 min/km, was echt stikkapot.

Maarja, probeer op mijn voeding te letten en wou ook nog wat extra calorietjes verbranden...
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door fann »

Na een kilometer zwemmen ook nog lopen is wel zeer intensief hè, vergeet ook niet dat je lichaam rust nodig heeft !

Straks zit je met een blessure en dan ben je nog verder af.
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Dannieke »

Een geweldig leuke training gehad, 3 intervallen van 12 minuten met 4 minuten rust.
Niet onder 10km/u geweest en op't einde nog eens goed doorgezet tussen 12 en 13km/u wat voor mij enorm snel is. (hondje was er ook blij mee)
Hartslag was op 3 minuten tijd terug stabiel, nog nooit zo snel gerecupereerd :mrgreen:
http://connect.garmin.com/modern/activity/602578715

@Complexity: 1 kilometer zwemmen is al heel wat, zeker als je goed doorzwemt. Dat is al bijna triatlon training ;)
@bloemendaalgirl: Proficiat met die mooie tijd, zeker voor een eerste run. Volgende doel onder de 30 minuten duiken, of hebben er wat mensen in de weg gelopen? :)
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
Armani
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 okt 2013, 09:22

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Armani »

95 min rustige duurloop, iets meer dan 15 km.

http://connect.garmin.com/activity/602260281#

Deze maand 134 km gelopen. Nieuw recordje.
bloemendaalgirl29
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2014, 11:24

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door bloemendaalgirl29 »

het volgende doel word onder de 30. maar dat red ik niet alleen. dus ik heb me aangemeld bij een loopgroep. morgen voor de eerste keer mee doen. ben benieuwd.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Succes ;) Dirk
Inhale the future. Exhale the past.
Complexity
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 sep 2014, 09:25

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Complexity »

Die kilometer zwemmen die ik eerder deze week gedaan heb ik was in een zeer zeer rustig tempo. Ik heb er 37 minuten over gedaan (schoolslag).
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door bloem »

Leuk om hier nog eens te komen lezen :)
Dannieke blijft de schema's aaneen rijgen... marathon en 't gaat blijkbaar wel goed... tof !! Wanneer en waar D-day gepland ?

Bloemendaalgirl, proficiat met je eerste run! En al meteen de smaak te pakken om je -toch al zeer mooie tijd (waar je terecht trots op bent!)- te verbeteren :D

@ Holenmens : jij ook proficiat met je nieuwe pr ! Zal wel zijn dat je dag geslaagd was! ;)
Ik worstel nog steeds met de 11km/h grens... soms lukt het 'met gemak', andere keren dan weer nét niet... (grmbl! ;) )
Enfin, als ik ooit de 10km onder de 50min duik, kom ik hier luidop juichen :lol:

Nu ben ik nog heel euforisch over een superleuk event waar ik vorig weekend aan deelnam : de 'Run to Walk again' : met een team van een 15-tal lopers en 'n handbiker, mekaar aflossen om zo 'n totale afstand van 377 km te overbruggen. Zowel zaterdag als zondag 'n dikke 10km 'wedstrijd' gelopen op die manier... de verzuring is vandaag eindelijk uit m'n benen :mrgreen: De -pijnlijke! :shock: - massage na de 'wedstrijd' heeft mijn idee dus niet echt geholpen.. :?: .. de -lichte- training gisteren blijkbaar wel :)
Maar 't was in ieder geval keitof om mee te kunnen doen... en een dikke aanrader !! :D
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door fann »

Bloem: welkom terug


Complexity: ook al was het in een rustig tempo, je hebt die kilometer wel gezwommen hé, bovendien let je ook nog op je calorie-inname

Geen haar op mijn hoofd denkt er aan om nog in mijn loopschoenen te stappen op een dag dat ik gezwommen heb.

Ik wisselde het zwemmen en lopen vroeger wel af (toen ging ik nog veel zwemmen, nu niet meer zo veel want ik vind het water te koud in de stedelijke zwembaden hier :o )

Wij hebben gisteren versnelling gelopen, zalig om de stress uit mijn hoofd te krijgen, maar de derde keer de 200 meter versnellen deed wel een beetje 'zeer'... En zeggen dat we dit achtereen 500 meter moeten gaan doen :shock: :shock: :shock:
Plaats reactie