Poging tot halve marathon

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
TeamBlue
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 mei 2012, 13:30

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door TeamBlue »

Merci voor jullie betrokkenheid! Geen idee waaraan het ligt... Gewoon een paar slechte weken? Het feit dat ik continu thuis zit gezien ik geen les meer heb en enkel nog aan mijn thesis moest werken (en dat verrassend genoeg géén goed effect heeft op het energiepeil)? Dat ik lopen eigenlijk gewoon nooit écht leuk heb gevonden? Dat ik niemand heb die mij 'steunt' in het loopgebeuren (geen loopmaatjes in de omgeving)?

Ik weet het niet... :?
Gezien ik weer wat aangekomen ben, ben ik enkele dagen terug begonnen met op mijn eten te letten. En ik merk dat ik stilaan terug WIL gaan lopen in plaats van enkel te denken 'tgoh, ik zou MOETEN gaan lopen'. Maar ik heb geen zin om mezelf weer te forceren van 'moeten'. Morgen is mijn thesis normaal AF en wie weet, ga ik dan wel eens een loopje placeren. Zonder hartslagmeter of Evy ;)
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door Holenmens »

Tja, weinig doen maakt "lui". Probeer toch uit die cirkel te raken, door korte termijn doelen te stellen. Bij sneller resultaat zul je ook makkelijker gemotiveerd blijven. Lopen kan wel degelijk leuk zijn, ga bijvoorbeeld eens s'morgens vroeg lopen, of op een andere locatie, bos, hei of strand. Probeer eens een paar wedstrijdjes.

Tijd om jezelf een schop onder de kont te geven!!
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door flightleader »

Vergeet vandaag je loopschoenen niet aan te trekken ;) Met zo'n lekker weertje is het héél leuk om te lopen, je krijgt er nog een gratis zonnebankbeurt bovenop. En meestal kom je met dit weer nog een héél pak lopers tegen onderweg zodat je zeker niet alleen loopt.

Dus als die loopschoenen nog niet klaar staan, aantrekken en go for it!
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door Cami »

Vicky,

hop, hop, hop, vandaag heb je echt geen enkele reden om niet te gaan lopen. Het is zalig weer, geen wind ... ideaal weer om buiten te sporten !!!

Fijne zondag !
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door El Pollo Diablo »

Thesis schrijven vréét energie, dat herinner ik me maar al te goed. Hopelijk is 'm intussen af en ben je er tevreden over.
Niemand die je steunt? Kijk eens naar de reacties hier? En wat dat loopmaatje betreft: Sue en ik hebben met elkaar gemailed en ze wil dolgraag je loopmaatje zijn maar ze durft het niet voor te stellen ;)
Dat je het lopen nooit écht leuk hebt gevonden geloof ik niet echt, herlees je eigen dagboek nog eens?
En eigenlijk weet je het zelf ook wel: twijfels, gepieker, hartslagmeter en Evy thuis laten, lekker muziekje op de gsm en een half uurtje gaan lopen.
TeamBlue
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 mei 2012, 13:30

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door TeamBlue »

Jullie reacties hebben mij een schop onder mijn kont gegeven die broodnodig was! Waarvoor dank!

Deze ochtend vertrokken voor 30 minuutjes. Evy thuisgelaten, net als de hartslagmeter.
Uiteindelijk 32 minuten gelopen en 4.8km op de teller :-)
Na 5 minuutjes had ik toch het gevoel dat ik het een beetje gemist had, na 15 minuutjes kon er een danske tussendoor vanaf. Na 25 minuten kreeg ik het wat moeilijker. De bergopjes speelden mij parten ;) hoe dan ook; niet gestopt!

Merci voor jullie aanmoedigingen!
Cami
Berichten: 98
Lid geworden op: 01 mar 2014, 18:30
Contacteer:

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door Cami »

Supppppper !!!!

Ben blij dat je er van genoten hebt !!!!
jekl053
Berichten: 150
Lid geworden op: 09 jun 2013, 10:52

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door jekl053 »

goed bezig! en door gaan he :)
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door El Pollo Diablo »

Awesome! Hopelijk ben je fier op jezelf, want ook al hebben we je zitten aanmoedigen, uiteindelijk ben jij diegene die haar schoenen aangetrokken heeft en de deur is uitgegaan! Heel goed gedaan!
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: Poging tot halve marathon

Bericht door flightleader »

Leuk om te lezen dat je bent gaan lopen! Doe zo verder en anders willen we je wel regelmatig een schop onder je kont geven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Plaats reactie