Bijna aan les 30!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
-
Bijna aan les 30!
Het wordt spannend! Nog 4 lessen en ik ben er. Benieuwd of ik het ga kunnen volhouden!
Re: Bijna aan les 30!
Dat lukt je vast! Zet 'm op !
Tuurlijk ga je het volhouden! Just do it. 
Ik had vandaag mijn laatste les! En ik heb het volgehouden. Met veel dank aan Evy!
Wel een triomfgevoel moet ik zeggen!
Mvg, Alwin

Ik had vandaag mijn laatste les! En ik heb het volgehouden. Met veel dank aan Evy!
Wel een triomfgevoel moet ik zeggen!
Mvg, Alwin
Super! Gaat zeker lukken, niet te snel beginnen en goed doseren. Succes! 

Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
-
Wat goed! Even volhouden!
-
- Contacteer:

Bij mij ook les 30 vandaag!
Oh zo super, doe zo verder!
Heb 'k net mijn podcast bekeken, maar ik heb maar 28 lessen? Eigenlijk zelfs maar 27, want les 28 vertelt gewoon dat ik nu wel 5km kan lopen.
Weet er iemand waar ik die laatste 3 lessen kan ophalen?
-
Hang ervan af welke podcast je gebruikt. Als je de eerste (2006) gebruikt heb je inderdaad maar 27 lessen, en moet je de 30 minuten op eigen houtje lopen (als 28ste les zeg maar).Sté schreef:Heb 'k net mijn podcast bekeken, maar ik heb maar 28 lessen? Eigenlijk zelfs maar 27, want les 28 vertelt gewoon dat ik nu wel 5km kan lopen.
De beide latere versies (2009 en 2011) hebben elk 30 lessen.
De 30 lessen van versie 2011 zijn hier te downloaden.