Buitenkant knie

Vragen over blessures? Stel ze hier, dan kunnen we je advies geven om het lopen / Start-to-run programma al dan niet te hervatten!
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
kareldk
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2013, 18:31

Buitenkant knie

Bericht door kareldk »

Sinds enkele maanden probeer ik mijn loopintensiteit wat op te krikken.
Geen probleem, tot ik begin juli last krijg aan de Achillespees en kuit. Niets ergs, en na wat gas terug te nemen niets meer van te merken.
Nog geen week later krijg ik plots, tijdens het lopen, een vrij scherpe pijn vlak onder de knie, rechts.
Ik bouw dus een langere rustperiode in, en na 1 weekje zet ik het weer op een lopen. 10 minuten pijnvrij, tot die daar plots terug is.
Hetzelfde scenario herhaalt zich keer op keer: 10 minuten geen last, en plots begint mijn knie weer zijn kuren te krijgen. Even stoppen, stretchen, en ik kan weer voor een minuut of 5 lopen zonder last.
Na enkele dagen toch besloten volledig te stoppen. Nu, na een kleine maand inactiviteit, nog eens geprobeerd: en jawel: na 10 minuten moet ik alweer stoppen. Ook op trappen etc begin ik er last van te krijgen.

Iemand een idee?
Laatst gewijzigd door kareldk op 02 sep 2013, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie