Wat hebben we vandaag gedaan?
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Re: wat hebben we vandaag gedaan?
Vandaag 11km gelopen, op zoek naar mijn nieuwe "neutrale" tempo. Dat lijkt nu 11,2 km/u te zijn aan hartslag van 155. Zelfs met een overdosis spaghetti vooraf.
Net les 4 van start to run met Evy Gruyaert achter de rug.
Begonnen met 2x 1minuut lopen en 1 minuut wandelen, daarna 2x3 minuten lopen, en dan 2x 2 minuten... De eerste keer 3 minuten was het effe tandenbijten, maar de volgende 3 minuten gingen veel vlotter(en dan te bedenken dat ik 6 jaar geleden vlotjes een uur aan een stuk liep
, ooh, ik wil zo graag terug zo fit zijn als toen!!!
)
Begonnen met 2x 1minuut lopen en 1 minuut wandelen, daarna 2x3 minuten lopen, en dan 2x 2 minuten... De eerste keer 3 minuten was het effe tandenbijten, maar de volgende 3 minuten gingen veel vlotter(en dan te bedenken dat ik 6 jaar geleden vlotjes een uur aan een stuk liep
Bij mij is het net andersom, ik heb altijd al zo fit willen zijn als ik nu bencindy80 schreef:Net les 4 van start to run met Evy Gruyaert achter de rug.
Begonnen met 2x 1minuut lopen en 1 minuut wandelen, daarna 2x3 minuten lopen, en dan 2x 2 minuten... De eerste keer 3 minuten was het effe tandenbijten, maar de volgende 3 minuten gingen veel vlotter(en dan te bedenken dat ik 6 jaar geleden vlotjes een uur aan een stuk liep, ooh, ik wil zo graag terug zo fit zijn als toen!!!
)
Gister mezelf van de bank geplukt en mijn ronde gaan lopen. Vanaf het begin ging het niet lekker. Er uiteindelijk 9 km weten uit te persen. Eerste keer dat ik heb moeten "opgeven"
.
http://connect.garmin.com/page/activity ... d=95017867" onclick="window.open(this.href);return false;
Gisteren loopje gedaan, is dit goed?
Loopjes zijn altijd goed uiteraard, ik weet niet hoe oud je bent? Als je dit ongetraind als 20 jarige loopt of als goed getrainde 50tiger is wel een verschil. Als ik mocht gokken zou ik zeggen dat je 40 jaar bent en 1 of 2 keer per week 5 tot 10km traint! Als je meer traint zou je hartslag wat lager liggen. Maar je zou in een wedstrijd waarschijnlijk niet als laatste eindigen!rudy schreef:http://connect.garmin.com/page/activity ... d=95017867
Vandaag een "lui loopje" gedaan.
Op mijn gemakske,muziekje in de oren,
traag gelopen,hartslag eerder laag: gem 141 max 152
relax.
Was mijn derde deze week,beetje gemorreld aan schema,wegens feestdag en andere activiteiten.
Heb wel pijn aan mijn knie,een paar weken geleden zat het bovenaan,net boven de knieschijf,niks ernstigs,denk ik,heb er eigenlijk amper last van gehad.
Maar nu uitgebreid(?) naar de buitenkant van de knie,en gisteren een beetje gemankt door pijn aan de achterkant van dezelfde knie......
Nu rust tot maandag,hoop dat het helpt.
Op mijn gemakske,muziekje in de oren,
traag gelopen,hartslag eerder laag: gem 141 max 152
relax.
Was mijn derde deze week,beetje gemorreld aan schema,wegens feestdag en andere activiteiten.
Heb wel pijn aan mijn knie,een paar weken geleden zat het bovenaan,net boven de knieschijf,niks ernstigs,denk ik,heb er eigenlijk amper last van gehad.
Maar nu uitgebreid(?) naar de buitenkant van de knie,en gisteren een beetje gemankt door pijn aan de achterkant van dezelfde knie......
Nu rust tot maandag,hoop dat het helpt.
Vandaag na 2 weken vakantie weer begonnen.
2 weken op mijn gat zitten in Zuid-Frankrijk en me ongans eten aan geconfijte gans, franse kazen enovoort, rijkelijk overgoten met franse wijnen, en dan zo'n uitlopend gesmolten chocoladetaartje als toetje. MInstens een ton aangekomen. In het zuiden, afgezien van het feit dat het 32 graden was, was in onze omgeving geen plek om hard te lopen. Ik heb het 1 keer geprobeerd, 2,5 kilometer over een hobbelig bergpaadje omhoog en dan weer naar beneden. Afgelopen dinsdag in Parijs even gelopen, een halfuurtje aan een heel traag tempo.
Vandaag weer thuis, moet nu weer helemaal gaan opbouwen. En kilo's kwijt. Vanavond ruim een halfuur gelopen aan 8,66 kilometer per uur. Met een volle maag en de hierboven beschreven 2 weken achter de rug was het best zwaar moet ik zeggen. Maar ik heb doorgezet en vanaf hier lijkt me dat het alleen maar beter kan worden.
(Jaja Holenmens, we weten wel dat jij dit helemaal niks vindt omdat jij veel harder en langer en sneller kan en aan een veel lagere hartslag. Dus dat hoef je niet meer te vermelden. Rudy, ik vind dat je trots mag zijn op 1,5 uur lopen aan dat tempo. Je doet het prima!)
2 weken op mijn gat zitten in Zuid-Frankrijk en me ongans eten aan geconfijte gans, franse kazen enovoort, rijkelijk overgoten met franse wijnen, en dan zo'n uitlopend gesmolten chocoladetaartje als toetje. MInstens een ton aangekomen. In het zuiden, afgezien van het feit dat het 32 graden was, was in onze omgeving geen plek om hard te lopen. Ik heb het 1 keer geprobeerd, 2,5 kilometer over een hobbelig bergpaadje omhoog en dan weer naar beneden. Afgelopen dinsdag in Parijs even gelopen, een halfuurtje aan een heel traag tempo.
Vandaag weer thuis, moet nu weer helemaal gaan opbouwen. En kilo's kwijt. Vanavond ruim een halfuur gelopen aan 8,66 kilometer per uur. Met een volle maag en de hierboven beschreven 2 weken achter de rug was het best zwaar moet ik zeggen. Maar ik heb doorgezet en vanaf hier lijkt me dat het alleen maar beter kan worden.
(Jaja Holenmens, we weten wel dat jij dit helemaal niks vindt omdat jij veel harder en langer en sneller kan en aan een veel lagere hartslag. Dus dat hoef je niet meer te vermelden. Rudy, ik vind dat je trots mag zijn op 1,5 uur lopen aan dat tempo. Je doet het prima!)
(Jaja Holenmens, we weten wel dat jij dit helemaal niks vindt omdat jij veel harder en langer en sneller kan en aan een veel lagere hartslag. Dus dat hoef je niet meer te vermelden. Rudy, ik vind dat je trots mag zijn op 1,5 uur lopen aan dat tempo. Je doet het prima!)[/quote]
Mooi dat jij voor iedereen kan spreken en tegelijk weet wat ik vindt
Ik heb denk ik Rudy een correct en eerlijk antwoord gegeven op een normale vraag. Ik vind hetzelf ook interessant om te lezen wat en hoe anderen lopen en een goed antwoord te krijgen op een vraag,anders zou ik hier niet komen. En waar heb je gelezen dat ik op 10mijl sneller zou zijn met een lagere hartslag? Ik heb het niet nodig om mezelf op te hemelen, dit topic is om te laten weten wat je hebt gedaan. Het staat je uiteraard vrij om mijn posts te negeren zodaj je je er ook niet aan hoeft te ergeren zoals je nu blijkbaar doet.
On topic: vandaag hebben we nix gedaan...
Mooi dat jij voor iedereen kan spreken en tegelijk weet wat ik vindt
On topic: vandaag hebben we nix gedaan...
Tja, je kan aan één garmin-connect sessie niet zien hoe dikwijls iemand traint en hoe oud hij is Holenmens
Ik train zelf 3 keer per week, ben 31 jaar en als ik 11km/u loop zou mijn hartslag ongeveer overeen komen met die van Rudy denk ik.
Daarbij kan je ook zien dat er redelijk wat hellingen in dat parcours zitten en dan gaat de hartslag meteen wat hoger hé.
Maar zolang we blijven lopen, zijn we goed bezig en is er altijd vooruitgang
Vandaag was het een rustdag, morgen staat er een rustige training op het programma (90min met 4x 100m versnellingen op't einde).
Ik train zelf 3 keer per week, ben 31 jaar en als ik 11km/u loop zou mijn hartslag ongeveer overeen komen met die van Rudy denk ik.
Daarbij kan je ook zien dat er redelijk wat hellingen in dat parcours zitten en dan gaat de hartslag meteen wat hoger hé.
Maar zolang we blijven lopen, zijn we goed bezig en is er altijd vooruitgang
Vandaag was het een rustdag, morgen staat er een rustige training op het programma (90min met 4x 100m versnellingen op't einde).
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10