loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

bloem schreef:alleen maar positief nieuws, fijn zo ! :D
Voor je 't weet zoef je zelfs 10km aan een stuk ! ;)
Dat is wel een van mijn doelen hoor! lijkt me zooooo heerlijk om 10 km te kunnen lopen..
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Vanmorgen de laatste les van week 8 gelopen, 10 min lopen, 1 min wandelen, 20 min lopen. Het was wat mistig, en dat loopt niet zo fijn vind ik, dan kun je me met m'n hoestbuien wel aan horen komen :mrgreen: , maar t viel mee vandaag wat dat betreft. Geeft een goed gevoel om weer zover te zijn in het schema! ! Het zwaarste moet ik nu weer hebben gehad volgens Evy. Deze week nog een keer herhalen volgens het schema en daarna weer een keer 30 min achter elkaar lopen. Wat is het toch weer snel gegaan.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Vanmorgen was het tijd voor les 25. Pfffff, de vorige keer 2x 15 min lopen ging beter, maar ik heb wederom de les ui kunnen lopen. Ik zie nu aan m'n hartslagmeter dat m'n conditie nog steeds stapsgewijs vooruit gaat. Maar het was weer mistig vanmorgen helaas. Tja, hoort bij de tijd van het jaar. Nu nog 2 lessen en dan...... :D
De 10 mijl bereikt!!! :D
Alfred

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door Alfred »

zoefje schreef:Nu nog 2 lessen en dan......
examen? :lol:

Merk je nu reeds dat je frisser bent en meer energie hebt pakweg een half uurtje na dan voor het lopen (in plaats van moe te zijn)?
Vanaf dan wordt lopen een drug ;)
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Alfred schreef:
zoefje schreef:Nu nog 2 lessen en dan......
examen? :lol:

Merk je nu reeds dat je frisser bent en meer energie hebt pakweg een half uurtje na dan voor het lopen (in plaats van moe te zijn)?
Vanaf dan wordt lopen een drug ;)
oeps, ben aan de drugs lees ik :mrgreen:
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Vanmorgen de voorlaatste les gelopen. Ik had totaal geen puf en vroeg mezelf toch wel even af waar ik mee bezig was. Uiteindelijk kon ik toch m'n ritme vinden en heb ook deze les weer uit kunnen lopen in m'n slakkentempotje van een kleine 8 km/uur. Maar toch een mijlpaal gehaald vandaag, ik heb in totaal 5,08 km gelopen!!! Nu weet ik weet helemaal waarvoor ik het doe :-).
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

YES!!! DE LAATSTE LES IS WEER GELOPEN!!!! Ondanks dat het hier flink mistig is ging het best goed, tempo was lekker, dus niet te snel in mijn geval ahum. Maar, toch weer 4,5 km gelopen tijdens de les!! Nu douchen, uitpuffen en wachten tot woensdag, dan weer heerlijk lopen!!! Dat wil ik in ieder geval blijven doen natuurlijk!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
CarlaZ
Berichten: 94
Lid geworden op: 09 mei 2012, 15:03
Locatie: Noord-Brabant

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door CarlaZ »

Gefeliciteerd en wat heerlijk dat je knie het nu goed volhoudt! :D Heb je al een nieuw schema op het oog of ga je een tijdje 'los' lopen?
Lopen is een kwestie van je ene voet voor de andere zetten.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door zoefje »

Dank je wel!!! Ik denk dat ik eerst een aantal keer die 30 min ga lopen om dit voor mezelf even goed te bevestigen, en natuurlijk om te kijken dat m'n knie zich goed blijft gedragen. Ik heb ook al naar het schema van de 10 km gekeken, en dat is ook wel erg verleidelijk om te gaan doen, aan de andere kant moet ik wel voorzichtig blijven met m'n knietje...
Via micoach is er ook een leuk schema voor onderhoud van de 5 km met als doel om deze qua tempo rustig aan op te bouwen. Denk dat het een kwestie is van uitproberen, maar ik blijf zeker lopen!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: loopdagboek van Zoefje YES!! LAATSTE LES GELOPEN!!

Bericht door bloem »

Proficiat Zoef ! ;)
Plaats reactie