loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

De knie is en blijft een lastig iets he? Wel goed dat je spierversterkende oefeningen voor je quadriceps doet! Volgende week krijg ik bij fysio ook spierversterkende oefeningen erbij. Het lopen ging vandaag in ieder geval weer lekker! Heb nu les 9 gelopen met daarin weer voor het eerst vijf minuten, en die zijn zo om! Valt toch weer hard mee met m'n conditie, ben naar mn gevoel net weer lekker bezig moet ik al stoppen. Maar laat ik niet te hard jubelen over mn conditie, ik weet nog goed dat de eerste les van week 7 mij toen flink tegen was gevallen de vorige keer.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

na het lopen van les 9 had ik trouwens een hartslag van 79.Is dit niet een beetje laag? Loop ik nu echt te langzaam? ik loop tegen de 8 km/uur, sneller durf ik niet in verband met m'n knie, met dit tempo heb ik geen last...
De 10 mijl bereikt!!! :D
eriks
Berichten: 412
Lid geworden op: 23 jun 2011, 08:30
Locatie: Helchteren

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door eriks »

79 tijdens je loop of enkele minuten na je loop?
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door bloem »

Tijdens zal toch niet zeker ? :shock: :lol:
Mijn idee Zoef: beter wat te voorzichtig opbouwen dan te hevig erin vliegen en terug naar af eh meid...
eriks
Berichten: 412
Lid geworden op: 23 jun 2011, 08:30
Locatie: Helchteren

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door eriks »

Zou heeeeeel laag zijn hé, tijdens loop 79 :roll:
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Lijkt me ook stug, zo goed is m'n conditie echt niet! Dan zou ik nu volgens mij de marathon kunnen lopen :-p.
Ben al heel blij met wat ik nu heb, over een paar weken loop ik weer lekker een half uurtje!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Les 10 heb ik heerlijk kunnen lopen in de duinen tijdens ons weekendje weg! Was leuk om in een andere omgeving te lopen, al viel het me niet altijd even hard mee omdat ik verkouden ben geworden, maar dat mag de pret niet drukken;-).
Les 11 heb ik gisteren weer thuis gelopen, ook niet verkeerd hoor in de polder.
De hartslagmeter laat ik maar achterwege, die werkt niet maar ach, voor ik het weet is het Sinterklaas!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

Net les 12 gelopen, de eerste vier weken zitten er alweer op! Gaat weer snel... Kan me nu weer niet goed voorstellen dat ik straks weer die 30 min loop, kan haast niet wachten tot het zover is!! Ik merk dat ik eens moet uitkijken naar een andere looproute, ik vond het vandaag een beetje saai lopen, t was maar een kale bedoeling in de polder en de weg was soms aardig glibberig door de modder op de weg. Maar eens verder spieken naar een leuke route...
De 10 mijl bereikt!!! :D
Fotogravinnetje
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 jun 2012, 16:49

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door Fotogravinnetje »

Lekker bezig!
Ik wissel mijn routes ook wel een beetje af, maar eigenlijk vind ik het ook helemaal niet erg om steeds dezelfde route te nemen. Route in omgekeerde richting wil ook nog weleens helpen voor een gevoel van afwisseling. Maar meestal bedenk ik vooraf niet exact hoe ik ga lopen. Ik bouw alleen in dat ik aan het eind gemakkelijk nog een extra lus ofzo kan lopen voor als ik eens verder gekomen ben dan ik dacht dat ik zou komen
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje

Bericht door zoefje »

mijn loopstukje is hier rechtde polder in, dat is een hele lange weg met pas na zo'n 2 km een zijstraat daar omdraaien en weer terug... :lol: Ik weet nu wel precies hoeveel minuten ik doe naar de boerderij, de fruitschuur en de zijweg :mrgreen: .
voelt nu weer erg goed om vanmogen gelopen te hebben!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie