eventjes voorstellen.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
-
eventjes voorstellen.
Beste Lopers,
hierbij wi ik even voorstellen, ik ben een te zware moeder die met behulp van Evy wat meer conditie wil opbouwen en natuurlijk wat wil afvallen. We gaan er voor.
hierbij wi ik even voorstellen, ik ben een te zware moeder die met behulp van Evy wat meer conditie wil opbouwen en natuurlijk wat wil afvallen. We gaan er voor.
Re: eventjes voorstellen.
hallo, hier het zelfde geval
) alleen vind ik de start to run met evy niet? heb de versie 2006 maar er zou blijkbaar ook 1 zijn van 2011
wie helpt me?
dank u

wie helpt me?
dank u
-
Hoi allemaal ook ik ga er aan beginnen
-
Welkom hier. Gaan lopen scherpt conditie en kracht aan, en die gaan ook samen hand-in-hand met gewichtsverlies.
Dus je hebt een goede keuze gemaakt door voor S2R te kiezen.
Wel niet ontmoedigd geraken als de resultaten qua gewicht verliezen even uitblijven, in het begin is dit niet abnormaal.
Maar alleen al voor dat "goed in je vel" gevoel kan je het ook al doen hoor !!
Dus je hebt een goede keuze gemaakt door voor S2R te kiezen.
Wel niet ontmoedigd geraken als de resultaten qua gewicht verliezen even uitblijven, in het begin is dit niet abnormaal.
Maar alleen al voor dat "goed in je vel" gevoel kan je het ook al doen hoor !!
Hallo,
Ik loop al regelmatig maar wil aan mijn snelheid werken. Hopelijk kan S2R hierbij helpen.
Gr.
Ik loop al regelmatig maar wil aan mijn snelheid werken. Hopelijk kan S2R hierbij helpen.
Gr.
Hallo allemaal, ik ben ondertussen al weer 5 keer gaan lopen, maar aangezien t met evi leuker gaat zijn kijk ik al uit naar de eerste les!
-
Hallo allemaal,
Ook ik ga beginnen
Ook ik ga beginnen

Ik ga het ook proberen via deze weg; wie weet 

veel succes Marjolein,
nog een beetje op je eten letten en de kilo's vliegen eraf
nog een beetje op je eten letten en de kilo's vliegen eraf
-
Ik ben ook vertrokken, we gaan ervoor!!!