Back in business

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Hellothere

Re: Back in business

Bericht door Hellothere »

Wow,
Stevig schema inderdaad.
Goed dat je de laatste dagen nog even "tapert", als je je wedstrijdtempo kan aanhouden, ga je zeker niet als laatste eindigen :lol: .

Succes zondag daar in Berlijn, het zonnetje zal van de partij zijn, maar precies een beetje aan de frisse kant (6 graden).
Voor echt fijn loopweer kan je beter in "Belgenland" blijven.

Laat in elk geval nadien hier even weten hoe "het" gelopen is ;) .
M_N_M

Bericht door M_N_M »

ik heb het ook gezien dat het aardig frisjes gaat zijn daar zondag!
Ik loop wel graag bij koud weer (liever dan bij warm) dus geen probleem, enkel hopen dat we niet te lang in het startvak moeten "bevriezen".

Ik ga me alvast een oude warme trui meenemen zodat ik - als het effectief frisjes is - die kan aandoen in het startvak en dan maar ergens in de vuilbak weggooien.
M_N_M

Bericht door M_N_M »

hier zijn we dan met een mini verslagje. Kort maar bondig: I did it!
Uitlopen is gelukt en de voorspelde tijd halen (en zelf lichtjes overtreffen) van mijn trainingsapp ook:
1.jpg
1.jpg (159.09 KiB) 9760 keer bekeken
Vrij vlak tempo gelopen, enkel wat 'verval' op de kilometers waar er bevoorrading was:
2.jpg
2.jpg (92.66 KiB) 9760 keer bekeken
Laatste km's zat ik nog vrij goed dus dan nog wat versneld waardoor dat mn snelste km's waren van de race.

Ik heb gelopen op carbon schoenen en dat voelt toch echt veel sneller.
Het parcours was niet supermooi maar wel snel (weinig bochten en amper hoogteverschil) en er waren enorm veel supporters, muziek, ... waardoor de kilometers voorbij vlogen. Ik heb genoten!

Kwa kledij was ik iets te warm gekleed. We hebben niet zo lang in het startvak moeten wachten en de zon kwam er wel vaak door waardoor het wel (te) warm was bij momenten met lange broek en lange mouwen.

Vandaag heb ik enorm stramme spieren - vooral mn kuiten (gisteren wel 21km gelopen + 13km gewandeld), dat zal er nog wel even inhangen.
Vandaag hebben we ook al terug 12km op de teller (welliswaar wandelen, de toerist wat uithangen).
Morgen terug huiswaarts.

Nu aftellen naar midden mei: Long Course Maastricht! 3.8km zwemmen op vrijdag - 90km fietsen op zaterdag en terug een halve op zondag :P
Hellothere

Bericht door Hellothere »

Fijn verslag .
Dat je dit "fingers in the nose" zou uitlopen, daar was ik al van overtuigd, en dan dat tempo, wow !!!

Ik kijk uit naar het volgende verslagje.
Plaats reactie