Thesis - Bevraging herbruikbare verpakkingen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
HVDL
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2023, 14:35

Thesis - Bevraging herbruikbare verpakkingen

Bericht door HVDL »

Beste Forumleden,

Na bijna 20 jaar in de verzekeringssector te hebben gewerkt, heb ik enkele jaren geleden besloten om terug te gaan studeren.
Mijn traject loopt ten einde en ik dien enkel nog mijn masterthesis af te werken. Zouden jullie deze enquête willen invullen?

Het onderwerp: consumentenacceptatie ten aanzien van herbruikbare verpakkingen.

Waarom post ik dit hier ? Net onwille het niet gelieerde forumonderwerp en mijn enquête onderwerp maakt het interessant jullie als deelnemer te vragen.
Bovendien heeft dit forum mij een 10 tal jaren geleden ondersteund om te beginnen lopen en uieindelijk een marathon 2019.

https://kuleuven.eu.qualtrics.com/jfe/f ... P9MB5HCAiW

Beloning:
- Eeuwige roem
- Een ticketje naar de hemel :-).

Bedankt !!
Groetjes
Hans
@ Mods: Ik weet niet of ik hier een aparte topic mag openen?
JollyRoger
Berichten: 42
Lid geworden op: 16 feb 2023, 12:46

Re: Thesis - Bevraging herbruikbare verpakkingen

Bericht door JollyRoger »

done, mvg Filip
:D :) ;) :? :cry: :arrow:
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Thesis - Bevraging herbruikbare verpakkingen

Bericht door Hellothere »

Hoi Hans,
HVDL schreef: 14 sep 2023, 16:33Bovendien heeft dit forum mij een 10 tal jaren geleden ondersteund om te beginnen lopen en uieindelijk een marathon 2019.
Ik ben blij dat we je destijds hier hebben kunnen helpen (en je tot die marathon ben geraakt).
Onder welke account/naam postte je destijds ? (altijd fijn om alweer op zoek te gaan naar de eerdere berichtjes).
Ik zie dat de bevraging inmiddels niet maar geldig is. Dit is (in tegenstelling tot 10 jaar geleden) niet meer het meest actieve forum, dus zou fijn zijn om toch iets langer zo'n post open te houden.
HVDL schreef: 14 sep 2023, 16:33 Beloning:
- Eeuwige roem
- Een ticketje naar de hemel :-).
Eeuwige roem heb ik hier al inmiddels :lol: :lol: :lol: .
Voor het ticket naar de hemel pas ik voorlopig.
HVDL schreef: 14 sep 2023, 16:33@ Mods: Ik weet niet of ik hier een aparte topic mag openen?
Zou misschien eerder thuishoren onder "Vragen", maar is hier ook zeker op zijn plaats.
Mocht het hier niet thuishoren, dan verplaatsen we het gewoon (wat hier niet echt nodig lijkt).

Toch nog succes met de verdere studies !!! (en uiteraard ook de verdere loopprestaties).
faibas
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2023, 17:31
Contacteer:

Re: Thesis - Bevraging herbruikbare verpakkingen

Bericht door faibas »

Veel succes met je onderzoek en ik hoop dat je de antwoorden krijgt die je nodig hebt voor je masterthesis!
raymondbrown
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2023, 02:47

Re: Thesis - Bevraging herbruikbare verpakkingen

Bericht door raymondbrown »

Succes :D :D :D
Plaats reactie