Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door martmarbus »

Ik ben er weer
Na een tijdje er niet te zijn geweest ben ik er weer
ik doe weer mee. Gelukkig
Ik zal kijken of ik weer iets kan plaatsen.
Helaas lukte het mij net niet om het te doen Maar ik ben er mee bezig
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door martmarbus »

afgelopen woensdag een baantraining gedaan,

https://ibb.co/MhR8jCY
https://ibb.co/MsN3J5C


Vandaag een "eigen"tempo run
https://ibb.co/X7JmxcV
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door Hellothere »

Blij je weer te lezen in je nieuwe topic Mart.
Ik beloof dat ik in de toekomst heel goed zal opletten, dat ik geen échte topics meer verwijder, na het opkuisen van de spam.

PS : je slaagt er bij je loopjes nog steeds in om een tijdje in de "rode zone" te lopen :lol:
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door martmarbus »

Hellothere schreef: 02 nov 2022, 10:51
PS : je slaagt er bij je loopjes nog steeds in om een tijdje in de "rode zone" te lopen :lol:
Dat komt door de mooie meiden uit Den Helder :lol: :lol:
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door Hellothere »

Dat komt door de mooie meiden uit Den Helder :lol: :lol:
Da's natuurlijk ook mooi meegenomen :lol:
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door M_N_M »

Hi all!

Beste wensen alvast!

Ik leef ook nog. Van de ene op de ander dag was mn dagboek "verdwenen" maar had geen zin om nieuw dagboekje aan te maken.

Mn marathon begin december is trouwens prima gelukt. Geen man met de hamer ofzo tegengekomen maar het was dan ook een "groepsmarathon" (= samen lopen was het doel) aan een voor mij vrij chill tempo van rond de 5:50-6:00min/km.

Nu train ik voor IronMan 70.3 in Kraichgau op 21/5!
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door Hellothere »

M_N_M schreef: 01 jan 2023, 10:40Beste wensen alvast!
Ik leef ook nog. Van de ene op de ander dag was mn dagboek "verdwenen" maar had geen zin om nieuw dagboekje aan te maken.
Hello, ik ben blij dat ik nog iets van jou hoor.
Voor jou ook alvast een schitterend (en vooral sportief) 2023 toegewenst.
Het verdwijnen van jouw dagboek is mijn schuld, op een bepaald ogenblik was er zoveel "russische" spam, dat ik, in mijn enthousiasme "reeksen" van berichten ben gaan selecteren, en deze heb verwijderd.

2 dagboeken zijn hierdoor jammerlijk verdwenen, die van Mart, en de jouwe.

Ik heb dit aan Mart gemeld (die gelukkig gelijk) dit dagboek heeft aangemaakt, en ook aan jou (denk ik, het is al even geleden).
Ik moedig je nog altijd aan hier een dagboekje aan te maken, maar aangezien het forum hier wel heel erg stil is, moet het ook mogelijk zijn, om het dagboekje hier als "babbelspot" te gebruiken.

PS : Mart hoor ik ook al een tijdje niet meer. Ik blijf echter op de barricaden staan, zolang er nog activiteit is op het forum hier.
M_N_M schreef: 01 jan 2023, 10:40 Mn marathon begin december is trouwens prima gelukt. Geen man met de hamer ofzo tegengekomen maar het was dan ook een "groepsmarathon" (= samen lopen was het doel) aan een voor mij vrij chill tempo van rond de 5:50-6:00min/km.
Ik blijf nog steeds onder de indruk.
Een marathon lopen (hoewel ik dit nog steeds niet van plan ben), aan 6:00 min/km, blijft voor mij een ver gegeven. Met een halve marathon haal ik dat nog nèt (op een goeie dag).
M_N_M schreef: 01 jan 2023, 10:40 Nu train ik voor IronMan 70.3 in Kraichgau op 21/5!
Pffff, nog meer respect (meer kan ik hier absoluut niet vertellen).
Succes (PS : net zoals ik tegen Mart ook al zei, toch blijven schrijven hier, ik kijk zo nu en dan uit naar jullie berichtjes, en het maakt mijn job als moderator enigszins zinvol).
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door M_N_M »

okay, ik zal terug een nieuw dagboekje maken ;-)
Dat berichtje van mij ivm per toeval verwijderen heb ik gemist denk ik maar dat kan aan mij liggen (soms is er zo'n overload aan mails)
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door martmarbus »

hoi.
Ik ben er nog wel, maar de moed is mij in de schoenen gezakt vwb het plaatsen van loopjes.
Natuurlijk ben ik nog steeds sportief met lopen bezig.
Zelfs met mijn 68 jaar ga ik gewoon door.
Het plaatsen van foto's of screenshots kan niet meer. Hoe dat nog kan weet ik niet. Maar daar gaat het niet om. Toch?
In deze tijden van kou en snot weer heb ik de lange afstanden even op een laag pitje gezet en loop nu maximaal 16km.
Wanneer het weer mooier wordt zal ik mij weer toeleggen op de 21km's
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik

Bericht door Hellothere »

Hey Mart,

Hoe weinig je ook plaatst, het wordt gelezen ;) .
Jammer dat je geen foto's of screenshots meer kan plaatsen, vond het altijd wel fijn om deze te zien (zoals ik al aangaf, stiekum ben ik wel een beetje jaloers op jouw loopomgeving).

Bezig blijven is inderdaad het belangrijkste. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. 2022 was voor mij een jaar om snel te vergeten op loopvlak. 2 knieblessures, 2 kuitblessure, 1 enkelblessure. Vooral de knieën hebben voor iets langere uitval gezorgd. Maar gelukkig telkens opnieuw begonnen. Hierdoor zit momenteel mijn duurloopje in het weekend op maximaal 16 km.

In vergelijking met jou ben ik nog een jong veulen (ik word dit jaar 60 :lol: ), maar het is wel een leeftijd waar bezig zijn en alles een beetje "onderhouden" toch ook wel belangrijk wordt.

Ook werkgewijs valt het onderhouden van een goed loopritme moeilijk. De afgelopen weken ben ik er met moeite in geslaagd om 1 keer per werkweek te lopen, en één duurloop in het weekend. Houdbaar om het niveau een beetje aan te houden, maar veel te weinig om er écht op vooruit te gaan.

Gelukkkig wordt het binnenkort iets rustiger op het werk, wordt het weer beter (iets warmer, en hopelijk niet al te nat), en komen de eerste evenementen eraan.

1 mei halve marathon in Knokke, 7 mei : great breweries 25K (heb gisteren vernomen dat ik daar blijkbaar ook ingeschreven ben :lol: ). Dus toch iets om naar toe te trainen dan.
Plaats reactie