Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Heb je vragen over het lopen?
Stel ze maar hier wij zullen je zo goed mogelijk proberen helpen en je te begeleiden.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Geraarken
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2013, 09:53

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Geraarken »

Awel, nu ik weet hoe ik makkelijk de loop- en rusttijden kan hanteren, zal ik er es aan beginnen.:-)
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Dannieke »

Ik gebruik de interval functie op de forerunner (210) ook en het is inderdaad een "gerief", maar wel een investering die ik pas deed toen ik begon te trainen voor de 10km.
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
ZOMERBABE
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2013, 13:56

calorien

Bericht door ZOMERBABE »

Hello,
Zo me iemand kunnen vertellen hoe ik mijn calorien kan bereken van het hetgeen ik verbrandt heb van 6km te lopen in 30m?
Gebruikersavatar
AmedeeVanGasse
Berichten: 225
Lid geworden op: 30 sep 2013, 08:21
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: calorien

Bericht door AmedeeVanGasse »

ZOMERBABE schreef:Hello,
Zo me iemand kunnen vertellen hoe ik mijn calorien kan bereken van het hetgeen ik verbrandt heb van 6km te lopen in 30m?
Runkeeper gebruiken op je smartphone, die rekent dat onmiddelijk uit.
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
roscootje
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 mar 2013, 11:22

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door roscootje »

Ik doe het met mijn gsm met de app van looptijden.nl een app die ik persoonlijk heel leuk en interssant vindt
www.looptijden.nl
Ilona WWJD
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 mar 2014, 20:57

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Ilona WWJD »

ik ga voor evy!
marc57
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 sep 2012, 10:46

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door marc57 »

Je kan ook een sporthorloge kopen met gps, daar kan je de tijd, afstand, gemiddelde dat je loopt en he parcours dat je gelopen hebt zien. Je moet ook wel een computer hebben om het horloge te kunnen opladen en in te stellen. Op het horloge zelf kan je zien terwijl je loopt en de gps (tomtom) is ingesteld, hoelang je loopt, hoeveel afstand je hebt afgelegd, tegen welk gemidelde je loopt. Als je het parkoers wil bekijken of je wil de batterij van het horloge opladen, moet je je horloge aansluiten op je pc. Is niet goedkoop maar ben er wel tevreden van, ik heb een nike+ sportwatch gps en het heeft 169 euro gekost.
amaryllis_1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2014, 12:53

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door amaryllis_1973 »

ik doe dit met mijn sporthorloge. het is enkel op een knopje duwen. Per lap heb ik mijn aantal min/sec. Gemiddelde hartslag enz.
Zenia68158
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2014, 08:54

Re: Hoe de tijd meten tijdens het lopen?

Bericht door Zenia68158 »

henriette schreef:als je een sporthorloge gebruikt is dit heel eenvoudig: deze houd de tijd bij die je loopt, en ook de tijd die je in je juiste hartslagzone hebt gelopen;zelfs je calorieverbruik word berekend. deze horloges hoeven niet duur te zijn, mijn dochter heeft er net een kunnen aankopen voor 28 euro,hij is zelfs gecodeerd,wat heel belangrijk is als je in groep loopt"
Plaats reactie