Beginnen met lopen

Loop je met muziek? Post dan snel hier je top 10 van loopnummers. Om de maand halen wij er een playlist uit en zetten hem op de site.
Forum rules
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Post Reply
Start to run
Beheerder

Beginnen met lopen

Post by Start to run »

Heeft iemand van jullie eens de loopsessies van op de website ondertussen geprobeerd?

Onder bij het loopschema voor 0-5 km heb ik in week 1, 3 bestanden toegevoegd.
1 Youtube filmpje
2 geluidsbestanden op Soundcloud. (Als je deze afspeelt in de app van soundcloud, mag je het scherm van je smartphone ook uitzetten).

Indien dit iets van meerwaarde lijkt voor jullie, maak ik extra bestanden aan voor de weken 2-10.

Oké het is geen Evy, maar je kan er mee lopen volgens een uitgedokterd schema. :-)
Start-to-run.be Voor de beginnende loper!
Start-to-run.be Forum Start-to-run.be Lopersforum!
Hellothere

Re: Beginnen met lopen

Post by Hellothere »

Hello,

Ik weet niet of de "enkelingen" die hier op het forum nog rondhangen nog met de "start to run" bezig zijn (de meesten zijn dat stadium al enige tijd gepasseerd).

Wat ik wel weet is, dat het enorme succes van dit S2R forum destijds voor een heel groot stuk te danken was aan de beschikbaarheid van de S2R podcasts in het "muziek" gedeelte van dit forum. Veel mensen die de PODCASTS kwamen downloaden maakten gelijk een dagboek aan, of postten hun vragen en ervaringen elders op het forum.

Inmiddels is het, zoals je misschien al hebt gezien iets kalmer op het forum, op dan een enkeling na die hier toch nog steeds de PODCASTS probeert te vinden.

De anderen die hier nog aktief zijn, zijn het stadium "start to run" al lang voorbij en houden zich in de regel niet meer bezig met de schema's.

Ik denk wel dat PODCASTS toegevoegde waarde kunnen hebben, al is het maar omdat dit de "community" nieuw leven kan inblazen, maar of de nieuwe podcasts dit effect gaan hebben valt af te wachten.

Inmiddels staan uw nieuwe podcasts reeds enkele weken online, maar tot op heden heeft dit nog niet geresulteerd in nieuwe leden hier op het forum.
Nog even afwachten ???
Post Reply