Vervolg voor 10-15 km?

Post hier je schema's als er een goed schema bijzit dan posten wij het op onze website.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Annelies77
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 mei 2013, 06:58

Re: Vervolg voor 10-15 km?

Bericht door Annelies77 »

Via itunes is er een app van runtrainer die je kan downloaden. Ik heb daar zelf het hele start to runschema van 0 tot 5 km mee gedaan.
Werkt prima !
Het kost slechts 2,69 euro, maar je kan ook eerst een demo-les downloaden om te zien of het je bevalt.
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: Vervolg voor 10-15 km?

Bericht door Kaath »

Ik heb het schema van runtrainer nu ook op m'n iphone gezet van 10- 15 km.
Ik hoop hiermee de 10 miles te kunnen lopen in april.

Er staat in dit schema dat er 3 keer per week gelopen wordt,maar eigelijk wil ik gewoon om de 2 dagen blijven lopen zoals ik gewent ben.

Nu met het schema ben ik verplicht om intervallen te gaan lopen ,misschien win ik hierdoor wat snelheid.
Want op mezelf intervallen schiet er elke keer over.

Wel blijf ik zonder muziek lopen ,maar ik heb nu een stem op de achtergrond die zegt wat ik moet doen :lol: .
pjvanooij
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2013, 01:23

Re: Vervolg voor 10-15 km?

Bericht door pjvanooij »

Ik zit nu zelf ook tegen het vervolg aan. Ik hoop dat Evy door onze oproepen hier een vervolg maakt bijvoorbeeld " van 10 (km) naar 10 (EM)". Zou weer een mooie uitdaging zijn om de 10 Engelse mijl te gaan lopen als opstapje naar ooit een halve marathon.

Pieter-Jan
mouka_09
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2014, 11:14
Contacteer:

Re: Vervolg voor 10-15 km?

Bericht door mouka_09 »

Ben opzoek naar het vervolg van de 5 km kan me hier iemand mee helpen?
Zou graag verder lopen met het programma 5-10 km
Using Tapatalk
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Vervolg voor 10-15 km?

Bericht door fann »

http://www.ac-brabo.be/start%20to%20run_frames.htm



Bij deze club staan de schema's op hun website
Plaats reactie