Wil weer beginnen

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Sloes
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jan 2013, 09:01

Wil weer beginnen

Bericht door Sloes »

Hoi Luitjes,

Ik wil het lopen weer oppakken nadat ik een hele tijd stil heb gelegen (helaas), ik ben alleen bang dat ik het na 3 weken weer beu ben... Maar goed, dat is een ander probleem.
Zijn hier mensen die ervaring hebben met heel vroeg in de ochtend gaan lopen? Als ik vóór mijn werk nog wil gaan, moet ik om 7u weggaan (op z'n laatst). Is hier ervaring mee?
LievenJ
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 aug 2013, 10:03

Re: Wil weer beginnen

Bericht door LievenJ »

hoelang ga je lopen?
Ik heb da ook nog gedaan maar geraak mijn bed tegenwoordig moeilijker uit :)
Ik vond het een super start van de dag en alles was wakker.
Sloes
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jan 2013, 09:01

Re: Wil weer beginnen

Bericht door Sloes »

Tja, een les van Evy trek ik zo'n 30 minuten voor uit...
LievenJ
Berichten: 109
Lid geworden op: 16 aug 2013, 10:03

Re: Wil weer beginnen

Bericht door LievenJ »

lijkt me voor het werk echt wel te doen.
Spinnekop
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 mar 2014, 13:11

Re: Wil weer beginnen

Bericht door Spinnekop »

Ik heb het zelf ook al geprobeerd maar eerlijk gezegd heb ik zo vroeg 's morgens nog niet genoeg energie om te lopen. Probeer het gewoon eens en je zal het rap genoeg voelen of het gaat of niet.
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Wil weer beginnen

Bericht door El Pollo Diablo »

Ik ga zelf ook in alle vroegte lopen: meestal vertrek ik rond kwart na zes. Hoewel ik niet echt een ochtendmens ben valt het reuze mee.
En aangezien je toch je wekker zet en dus sowieso vroeger wakker bent ga je misschien minder makkelijk excuses zoeken om een training over te slaan?
Sloes
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jan 2013, 09:01

Re: Wil weer beginnen

Bericht door Sloes »

Dat is wel waar, alleen lukt t me nog niet om de wekker vroeg te zetten :-D
Mirabelle
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 mar 2014, 14:43

Re: Wil weer beginnen

Bericht door Mirabelle »

ik ben allesbehalve een ochtendmens maar al paar keer wekker half uurtje vroeger gezet, meteen uit bed gesprongen en na 10 min was ik al aan het lopen met Evy in de oren. Ik denk dat deze zomer zelfs vaker te doen ivm de warmte later op de dag.

Wat beu worden na 3 weken betreft : ik probeer ervoor te zorgen dat ik niet altijd hetzelfde traject loop want anders zou ik ook snel opgeven, vorige vrijdag ben ik langs het water gaan lopen, vandaag in het bos en woensdag ga ik finse piste doen.
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: Wil weer beginnen

Bericht door Kaath »

Ik liep vorig jaar in de zomer altijd vroeg,anders wordt het veel te warm overdag.
Wekker gaat hier dan om half 7 en als man naar z'n werk vertrekt, ging ik lopen :)
Plaats reactie