Ja ja Gestart met hardlopen

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Ja ja Gestart met hardlopen

Bericht door Hellothere »

beginner1974 schreef:Weet niet of iemand hier dat al eens gedaan heeft maar ben even een les aan het beluisteren en daar heeft Evy het over "huppelen" moet ik dan echt 5 minuten huppelen of hoe moet ik dat voor me zien :lol:
Ben ooit de intervallen gestart, en inderdaad dat eerst lopen met zwaaiende armen en 1 minuut huppelen heb ik toch maar zo gelaten.
Rustig inlopen tot aan de stretch werkt ook ;)
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: Ja ja Gestart met hardlopen

Bericht door bloem »

Hellothere schreef:Rustig inlopen tot aan de stretch werkt ook ;)
Misschien omdat veel beginners de termen 'rustig' en 'lopen' zo moeilijk kunnen combineren dat Evy daar dat huppelen voor uitvond...
Dolfijntje85
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 feb 2012, 19:04

Re: Ja ja Gestart met hardlopen

Bericht door Dolfijntje85 »

bloem schreef:
Hellothere schreef:Rustig inlopen tot aan de stretch werkt ook ;)
Misschien omdat veel beginners de termen 'rustig' en 'lopen' zo moeilijk kunnen combineren dat Evy daar dat huppelen voor uitvond...
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die ni zo voor het huppelen is :D
6/3/16 Antwerp Urban trail, 17/4/16 Antwerp 10 miles,5/6/2016 Great breweries 25K
Kathleen1991
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2013, 10:54

Re: Ja ja Gestart met hardlopen

Bericht door Kathleen1991 »

Net ook les 4 gedaan, ben er trots op!
Ik heb nog nooit gelopen (niet zo sportief), maar het lukt me wel.
Die 3 minuten lopen was toch in het begin zwaar, maar het lukt wel! Kijk al uit naar les 5!
LiliPink
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2014, 16:18

Re: Ja ja Gestart met hardlopen

Bericht door LiliPink »

Hallo,
ik ga deze week ook beginnen aan het beginners schema.

Jullie praten hier over lessen ... Bedoelen jullie dan de week? Week1 = Les1? :oops:

Bedankt voor het antwoord.

Groeten,
Gebruikersavatar
AmedeeVanGasse
Berichten: 225
Lid geworden op: 30 sep 2013, 08:21
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Ja ja Gestart met hardlopen

Bericht door AmedeeVanGasse »

De S2R podcast bestaat uit 27 lessen, dit zijn 27 mp3-files van elk ongeveer een half uur. Het schema is er op voorzien dat je 3x per week gaat lopen, 27/3=9 weken, en vanaf de tiende week zou je dan op eigen houtje 30 minuten non-stop moeten kunnen lopen.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
RigoVangorp
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2019, 21:46

Hoi iedereen

Bericht door RigoVangorp »

Hoi !! Even kort: vroeger liep ik gerust 30 km, maar had een zwaar ongeval, gevolg 1 jaar ziekenhuis, waarvan de eerste maand in coma.
Nu ben ik naarstig op zoek naar de nieuwste MP3 van Start tot run, 5 en 10 km, maar vind ze nergens helaas.
Kunnen jullie mij helpen aub ?
Alvast bedankt.
Rigo
rigovgorp@gmail.com
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Ja ja Gestart met hardlopen

Bericht door Hellothere »

Is inderdaad niet zo evident om ze nog te vinden (jammer, ik vind dit het meest schitterende programma wat er te vinden was destijds).
Eén en de uitgever van de PODCASTS heeft er lange tijd op toegezien dat de Podcasts niet zomaar kunnen opgeladen worden, dus soms kon je ze ergens opladen, maar de links verdwenen alweer zeer snel.

Laat even weten of het gelukt is, met de link hierboven.

(Heb je dit tevens per mail doorgestuurd).
Plaats reactie