Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Nico_de_Jong
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 sep 2015, 13:30

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Nico_de_Jong »

Ik merk ook dat ik met 4 x in de week meer bereik. Maar dan moet ik wel een tempo loop doen. 1x interval 1x langeduurloop 1x tempoduurloop en 1x kort (tot 10km) zone 2.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Ik hou het bij 3X per week, lukt het best voor mij, geen interval of tempoloop meer, gewoon een rustig tempo aanhouden :P
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Holenmens »

14 dagen uit de running geweest vanwege een rug die in een kramp zat. Gisteren moeizaam 5km gelopen (geen last van rug maar gewoon zware benen). Hopelijk gaat het vlot weer beter. Jammer, de vorm was goed de afgelopen maanden.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Mooi dat je rug genezen is en die vorm komt ook wel weer goed :P
Inhale the future. Exhale the past.
trilobietje
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 mei 2010, 13:08

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door trilobietje »

Gisteren 55 minuten gelopen aan een heel rustig tempo. Nog nooit zo lang gelopen. Maar ik merk dat dit soort trainingen me meer ligt dan op snelheid te trainen.
Een mooie, afwisselende toer, onder begeleiding van m'n vriend die marathonloper is. Hoofdzakelijk bos en onverhard en af en toe wat asfalt.
Na enkele weken het gevoel te hebben dat ik niet meer aan kon dan een half uur lopen (zat echt te puffen), geeft dit me weer goeie moed om vol te houden.
Op naar de 8 km :-D
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door martmarbus »

Je moet ook niet altijd pieken.
Train in de lage zones. Daarmee versterk je je spieren on zo nu en dan een lekker te pieken.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Luke666 »

Les 19 start to run..8/2/10/3/8/2.. het is zwaarder aan het worden en dat voel ik.. Maar ik doe mijn best en het lukt me wel.. men gem is 9.2 km/u... goed of niet :?:
Grtz Luc
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door M_N_M »

Luke666 schreef:Les 19 start to run..8/2/10/3/8/2.. het is zwaarder aan het worden en dat voel ik.. Maar ik doe mijn best en het lukt me wel.. men gem is 9.2 km/u... goed of niet :?:
Grtz Luc
lijkt me vrij veel (gezien de stapmomenten die er nog zijn).
Focus niet op snelheid maar tracht elk loopmoment relax uit te lopen, met een hoge hartslag bouw je geen conditie op.
Snelheid komt later vanzelf.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door martmarbus »

Zo is dat.
Het moet natuurlijk wel leuk blijven
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Luke666 »

Les 20 gedaan en ging niet zo vlot.. probeer men gem wat te doen zakken.. maar traag lopen is niet men ding.. raar maar waar.. Zat op 9.3 gem... Moet ook zeggen dat ik in 3 ploegen werk en bv straks nog ga werken. Stap op het werk minstens 10000 stappen met gem van een 14000stappen en uitschieters tot 20000stappen. Maw ik beweeg wel al wat buiten het lopen.. moet opletten dat ik me niet overbelast.. :D
Run Babby Run... :lol:
Plaats reactie