Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door fann »

21 km, dat ga ik seffens ook doen in Eindhoven, niet aan 11 per uur hoor. Uitlopen is het doel 8-) 8-) 8-)
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Holenmens »

Succes, het gaat in elk geval prima weer zijn ervoor! Vanmorgen ook op tijd vertrokken met de mountainbike om er nog wat van te profiteren, 30km over voornamelijk gravel paadjes. De herfst is echt mijn favoriete seizoen als het zo'n weer is. Windstil, zonnetje en lekker fris.
Nico_de_Jong
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 sep 2015, 13:30

Re: RE: Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Nico_de_Jong »

Holenmens schreef:Gisteren weer 21km op de teller gezet, ontspannen aan 11km/u. Niet zo soepel als vorige week maar toch lekker gelopen. De langere afstanden beginnen weer te smaken.
Fijn dat je weer zin hebt in de lange stukken, wil je wat van die motivatie door sturen?

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Holenmens »

Als dat kon deed ik het direct :D Lange stukken lopen is alleen (mentaal) vol te houden als het lekker gaat zonder al te veel afzien. Dus eerst wat afstand opbouwen aan langzaam tempo. Ik was het vorig jaar na een gefaalde marathon even helemaal zat. Ondanks dat ik goed getraind had was het op de dag zelf waardeloos, daarna was ik alles verder dan 10km wel even zat. Nu gaat het opeens weer vanzelf lijkt het wel, een half jaar geleden moest ik er niet aan denken om >30km te doen. Nu lukt dat zonder noemenswaardige inspanning. En dat maakt het wel makkelijker wat motivatie betreft, want als je er geen plezier aan hebt word het niks. Daarvoor duurt het te lang.
Nico_de_Jong
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 sep 2015, 13:30

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Nico_de_Jong »

Plezier en motivatie komen ook alweer langzaam terug. Hoop zo rond december ook weer de 20+ te gaan lopen.

Ik herken het verhaal wel een beetje dat op een gegeven moment het hele lange werk niet meer hoeft, ik zakte alleen van 25km naar 10 en korter wel op hoge snelheid.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door fann »

Heb Eindhoven overleefd... Hartslag veel te hoog. Snipverkouden aan halve marathon beginnen was geen goed idee.
Na 10 km tegen loopmaatjes gezegd dat ik wou opgeven en hen gezegd door te lopen....
Uiteindelijk toch uitgelopen, bijna 12 minuten langer dan verhoopte eindtijd.... Ik was net niet de allerlaatste :oops:
Toch fier op mezelf.

Volgende keer kan alleen maar beter gaan.
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door BlackScorpion »

Minder goede tijd of niet, ik vind 12 minuten op 21 km nog meevallen als je ziek bent. Zijn er toch niet veel denk ik die je het zullen nadoen :-) Dus: proficiat!
Gebruikersavatar
Holenmens
Berichten: 902
Lid geworden op: 11 jan 2013, 13:01

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Holenmens »

fann schreef:Heb Eindhoven overleefd... Hartslag veel te hoog. Snipverkouden aan halve marathon beginnen was geen goed idee.
Na 10 km tegen loopmaatjes gezegd dat ik wou opgeven en hen gezegd door te lopen....
Uiteindelijk toch uitgelopen, bijna 12 minuten langer dan verhoopte eindtijd.... Ik was net niet de allerlaatste :oops:
Toch fier op mezelf.

Volgende keer kan alleen maar beter gaan.
Ja, dan is het ineens een heel eind. Maar als je kan volhouden terwijl je ziek bent wordt het de volgende keer een makkie natuurlijk!
Nico_de_Jong
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 sep 2015, 13:30

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Nico_de_Jong »

Weer rustig een 9,5km gelopen. Nog 2 weekjes rond de 9km lopen met wisselende tempo en dan gaan we de km weer opvoeren. [emoji1]
Screenshot_20161014-094541.png
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door martmarbus »

je bent lekker bezig
Gaat zo door
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie