Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forum rules
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Holenmens

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Post by Holenmens »

Paar dagen niet gelopen, wegens plotseling opgekomen koorts zondag en een wat "slappe" rug. Bezoekje gebracht aan mijn osteopaat; rechter stuk van mijn borstkas bleek niet goed mee te werken aan de ademhaling, hier is wat aan/rond geduwd en getrokken. Denk dat dit de tegenvallende vorm van de laatste tijd wel verklaart. Net toch maar een uurtje gaan lopen aan wat verschillende tempo's, snelheid was er, gevoel was deze keer ook goed.
Capture.JPG
Capture.JPG (45.11 KiB) Viewed 1040 times
bloem

Post by bloem »

Armani wrote:
bloem wrote:
Armani wrote:Yes! ´t Is gelukt ! Abdijentocht, kleine 16 km door de bossen, van Averbode naar Tongerlo. Wat een prachtig parcours!

Enige minpunt: de beloofde Tongerlo was op :D
:D ik had de laatste :mrgreen:
Schandalig ! :D

Trouwens, ik wist niet dat ze ook Tongerlo gaven aan mensen die de wedstrijd niet uitlopen :mrgreen:
Ela, ela, ik heb hem ook wel uitgelopen eh ;)

Maar idd, ook de wandelaars krijgen nen Tongerlo, die mensen verdienen dat ook wel trouwens, maar die krijgen hem normaal wel al onderweg.. volgens mij zijn 't de Tongelse vrijwilligers die zelf iets te graag hun bierke lusten... vorig jaar in Averbode was er nog meer dan genoeg en 't jaar ervoor in Tongerlo weer, ik ook niks, nougatbollen, nada !
Moet wel toegeven, 't was die twee keer met aankomen in Tongerlo vrij dorstig weer, vorig jaar was het een regendag... last minute opkomst waarschijnlijk véél minder dan ;)
Enfin, ik was al blij dat de busdiensten eindelijk een keer naar behoren werkten ! En wat de Tongerlo betreft : volgend jaar revanche eh.. ;)
Kaath

Post by Kaath »

marcelleken

Post by marcelleken »

Fieke87 wrote:http://connect.garmin.com/activity/486261255
Aan mijn hartslag, cadans en grondcontacttijd kan je het duidelijk zien maar mijn snelheid wordt helemaal vlak getrokken.
Ik heb de garmin FR 620 dus daarbij verwacht je eigenlijk wel dat hi het goed doet zonder dat je er ook nog eens een foodpod moet bij kopen. Als ik een versnelling maak zie ik mijn huidige snelheid ook amper stijgen en zit hij er pas tegen dat ik terug trager ga lopen.
Dit is misschien niet abnormaal: op het forum van Garmin wordt hier ook melding over gemaakt. Het lijkt alsof er nogal veel 'smoothing' toegepast wordt in de Forerunner 620 (alsook de 220, welke gelijkaardige hardware heeft).

De 620 is een toptoestel, maar hier en daar klinkt er wel enig gemor over de nauwkeurigheid/respons van de GPS. Hier trouwens een link naar een uitgebreide test: http://fellrnr.com/wiki/GPS_Accuracy. De 620 scoort hier iets minder goed, maar in normale omstandigheden zou dit echter geen echt probleem mogen vormen.
mini

Post by mini »

Vandaag wou ik les 11 lopen van KR; 45 min volgens Evy... en ik heb er 52 min van gemaakt. De langste tijd die ik ooit aan één stuk heb gelopen. :D

1) veel te schoon weer
2) ik was veel te ver van huis toen Evy meldde dat de les was afgelopen :D
Holenmens

Post by Holenmens »

Deze week toch maar rust genomen, denk dat ik lichtje overtraind aan het raken was, of misschien toch een virusje had of zoiets. Vandaag wel lekker gelopen, hartslag wil ook weer richting normale nivo. Over een paar weken toch nog eens een persoonlijk record op de 10km proberen lopen.
Capture.JPG
Capture.JPG (44.61 KiB) Viewed 979 times
fann

Post by fann »

Op vakantie - thuis loop ik een overbruggingsprogramma tussen STR en KR - hier in Polen gaat alles bergop en bergaf .... :o
bijna 20 minuten zachtjes tot middelhard bergop gelopen (en 15 minuten terug bergaf :lol: )

Toch leuk om doen
Danielle66

Post by Danielle66 »

Hoi Mini, gisteren ook les 11 gelopen, ging vlotjes! Had het ook een beetje verkeerd ingeschat, had nog wat straat over toen 't gedaan was... :-)

Hoi Holenmens, blij dat het terug wat beter gaat! Benieuwd wat je nieuwe record gaat zijn!
Holenmens

Post by Holenmens »

Ja, ik ben er definitief door; 5km progressief gelopen gestart aan 12 per uur en geeindigd aan 15 per uur. Hartslag kan weer oplopen tot een goeie 180, wat een goed teken is.

Als het weer goed is ga ik vrijdag proberen onder de 45min op de 10km te duiken.

D'r zijn er hier tegenwoordig precies niet veel meer die vandaag wat hebben gedaan?
kathleen.goormachtig

Post by kathleen.goormachtig »

Ik loop nog steeds om de 2 dagen hoor,maar om hier nu elke keer m'n rondje van 8 of 10 km te zetten :)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Using Tapatalk
Post Reply