Wat hebben we vandaag gedaan?

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
heidi14
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 dec 2013, 08:17

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door heidi14 »

Ik ben vandaag aan het twijfelen of ik nu wel of niet mijn schema zal aanhouden. Ik zou vandaag les 14 lopen, maar ik zit dus al sinds een paar dagen met een pijnlijke binnenkant van mijn onderbeen (rond de enkel aan de binnenkant). Vorige week heb ik mijn voet verzwikt tijdens het lopen, dus ik hoop dat die pijn daar nog van komt i.p.v. dat het zou gaan om een ontsteking. Ik heb echt zin om te lopen vandaag, maar zou ik daar goed aan doen? Het is geen vreselijk pijnlijke pijn, maar ik 'voel' die enkel en het gebied daar rond wel constant.
Truesue
Berichten: 182
Lid geworden op: 26 mei 2013, 12:36

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Truesue »

Heidi, ik zou goed naar mijn lichaam luisteren als ik jou was. Wat je niet wilt is dat de blessure erger wordt en je voor maanden helemaal niet meer kunt lopen.
Misschien verstandig om even naar de fysio te gaan?
heidi14
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 dec 2013, 08:17

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door heidi14 »

Je hebt gelijk, TrueSue. Toch heb ik het niet kunnen laten en heb ik dus vandaag les 14 gelopen. Dinsdagnamiddag is mijn vrij moment in de week en het kriebelde te hard. Tijdens het lopen heb ik helemaal geen extra pijn gevoeld in mijn enkel of zo. Blijkbaar voel ik 'm dus alleen bij bewegingen die ik niet maak tijdens het lopen, wat mij sterkt in mijn idee dat het te wijten is aan die verzwikking vorige week. Ik heb wel, met jouw reactie in gedachten, voor de zekerheid een consult geboekt bij mijn huisarts morgen. Als die zegt dat ik beter even rust, zal ik braaf luisteren :)
Gebruikersavatar
AmedeeVanGasse
Berichten: 225
Lid geworden op: 30 sep 2013, 08:21
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door AmedeeVanGasse »

Ziezo, net les 24 gelopen, aan een iets trager tempo dan normaal, gewoon omdat ik daar zin in had. Ik vul straks m'n loopdagboek nog aan, eerst douchen.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
Armani
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 okt 2013, 09:22

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Armani »

50 minuten, met 3 blokken van 8 minuten intensief.

Ging vlotter dan verwacht.

De eindmeet komt in zicht...
Armani
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 okt 2013, 09:22

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Armani »

Kaath schreef:Volgende keer toch maar eerst op de buienradar kijken :roll:
http://connect.garmin.com/activity/431229544

@Truesue,als het goed aanvoelt zou ik verder opbouwen :D
Waar blijven de grafiekjes ?
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door Kaath »

Zondag 10 km gelopen
http://connect.garmin.com/activity/432396220

En net ook terug van een 10 tal km
Op 7.38 km ,battery van m'n garmin leeg,maar via afstand meten toch gezien dat ik daarna nog een 2.5 km gelopen heb.
Zo jammer ,want het ging lekker en ik wou eigelijk verder ,maar ik had geen idee hoe hard ik verder liep en bij welke hartslag.
Dus volgende keer maar wat meer
http://connect.garmin.com/activity/434051918
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door mini »

morgen eindelijk wéér lopen. Kleine 2 weken geleden, het mag geen excuus zijn, maar de verbouwingen hebben echt al mijn energie en tijd opgeslorpt.
Soit, morgen als de kinderen uit huis zijn, schoentjes aanbinden en lopen maar... ;)
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door bloem »

Clubtraining bestond vandaag uit een aantal keer een brug oplopen.. Was weer eens wat anders.. Benieuwd wat de beentjes morgen en/of overmorgen te vertellen hebben.. En of ik er mijn voordeel mee kan doen in de 'kajakjogging' eind volgende week.. :mrgreen:
alice
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jan 2014, 20:19
Locatie: Kortrijk

Re: wat hebben we vandaag gedaan?

Bericht door alice »

Niets! De eerste keer sinds ik gestart ben dat ik door omstandigheden niet op mijn "normale" dag de deur uit kan... en (ik had dat voordien nooit gedacht), frustratie alom! Hopelijk schijnt 't zonnetje morgen ook nog zo mooi!
Plaats reactie