sportkleding winter (+h&m)

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Féline
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 nov 2012, 09:48

sportkleding winter (+h&m)

Bericht door Féline »

ik heb nog loopkleren nodig voor de winter. Heeft iemand een idee waar ik een goede tight, jas, etc ofzo vind?
Ben niet echt van plan om er heel veel geld aan uit te geven. Ik had laatst in de H&m gezien dat er tights enzo waren.
Heeft iemand ervaring met hun loopkledij?
Is die kwalitatief?
meer tips voor loopkleding winter/herfstweer?

ik hoor het graag.

(mss is er hier over al een topic gemaakt..)
Fotogravinnetje
Berichten: 144
Lid geworden op: 07 jun 2012, 16:49

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door Fotogravinnetje »

Kijk eens bij de Decathlon. Schijnt best aardige kleding voor heel weinig geld te zijn
Féline
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 nov 2012, 09:48

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door Féline »

ik geraak daar niet gemakkelijk ik heb geen auto . (shame on me) ;)
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door zoefje »

ik zit hier ook een beetje met dezelfde vraag. Ik loop nog in dezelfde kleding als afgelopen voorjaar/begin zomer, wel met een shirt met lange mouwen onder m'n t shirt hoor. Maar zit ook te dubben, wat moeten we toch aan... (vrouwen dillema geloof ik hahaha)
De 10 mijl bereikt!!! :D
Dannieke
Berichten: 1189
Lid geworden op: 19 okt 2012, 19:47
Locatie: Temse

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door Dannieke »

Ik heb gewoon een Kalenji outfit van Decathlon met lange broek/mouwen. Ik doe er nu nog een extra t-shirt onder en een lichte bodywarmer over, die is eigenlijk enkel maar om de wind/regen tegen te houden.
Livinusrun 28/06 (29km) - Iron Dog Run 15/08 - Titan Run 5k 13/09 - TCS Amsterdam Marathon 18/10
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door fann »

Ik heb vorig jaar in de decathlon een aantal dingen gekocht en die doe ik in laagjes aan (en ook weer uit als ik loop). Doordat ik met de fiets naar het park rijd ben ik wel verplicht heel de zoot mee te dragen tijdens het lopen als ik iets uitgedaan heb - dus ik probeer me te beperken tot een t-shirt, daarover een warmer loopshirt en daarover een licht jas (gekocht in de aldi).

Ik draag wel handschoenen en neem ook een bandana mee omdat ik die zowel kan gebruiken om m'n nek warm te houden of als muts.
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door flightleader »

Voor de gewone loop kledij ga ik naar de Koodza (Er zijn er maar 4 in België: Lochristi & Ronse in Vlaanderen). Heel goede kleren tegen een goedkope prijs. En dan heb ik voor mijn winterbroek wel naar de loopwinkel geweest (Ja, voor mij mag het -10°c of meer zijn, lopen doe ik) want had van iemand gehoord dat die heel goed zijn (99€).
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
Féline
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 nov 2012, 09:48

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door Féline »

ik ben in het weekend bij sports direct gaan kijken. heb daar een nike longsleeve gekocht ik denk een thermische. :)
ben er zondag en vandaag mee gaan lopen. en het ging goed. ik heb geen kou gevoeld. het weer viel best mee vandaag dus.

nu heb ik mss alleen nog een bodywarmer met kap nodig of wel zo'n windjack met kap. :)
Leen93
Berichten: 25
Lid geworden op: 19 sep 2012, 16:06
Locatie: kempen

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door Leen93 »

is zoiets niet veel te warm? ok, als het -10 vriest, maar aan deze temperaturen kan je toch perfect in een t-shirtje gaan lopen, niet?
Yvonne
Berichten: 169
Lid geworden op: 22 feb 2012, 21:09

Re: sportkleding winter (+h&m)

Bericht door Yvonne »

Lijkt mij ook wel warm voor deze tijd van het jaar. Ik heb gehoord dat je je moet kleden alsof het 10 graden warmerer is dan de buitentemperatuur aangeeft. Ik loop zelf nog in een driekwartbroek en een hardloopshirt met lange mouwen. Dat is voor mij tenminste warm genoeg.
Plaats reactie