Balen!

Post hier je eigen ervaringen met lopen. Hoe je het lopen ervaart, hoeveel kilo je bent afgevallen, wanneer je loopt, hoeveel je loopt,waar je loopt,...
Kortom vertel het ons.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Durkie
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 mar 2012, 12:56

Balen!

Bericht door Durkie »

Ben ik net aan het lopen, les 18, en halverwege onderweg en opeens blokkeerd mijn been vanuit het niets, en kon niet meer verder lopen.
Balen, want nu moest ik het stuk terugwandelen met een zeer been, en als ik aan de andere kant van het dorp ben en ik ben aan het hardlopen dan vind ik dat niet erg, maar om nou vanaf de andere kant terug te wandelen dat is op 1 of andere manier niet leuk.
Nou ja ik neem mijn rust en van de week maar weer opnieuw les 18 doen.
Ik had op het schema gekeken en verheugde me om eind van de week 10 minuten achter elkaar te gaan rennen, dus dat wordt nu wat later.
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Balen!

Bericht door Hellothere »

Shit happens :oops:
Heb je nog pijn ? Zo ja -> rusten.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Balen!

Bericht door zoefje »

Dat is balen!!! Ik heb vandaag les 19 gelopen en dat viel me nog niet mee om eerlijk te zijn. Het begint nu wel een stukje pittiger te worden.
Hoe is het nu met je been? Hopelijk loop je volgende week vol goede moed les 18!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Durkie
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 mar 2012, 12:56

Re: Balen!

Bericht door Durkie »

Het gaat wel weer beter, is nog wel wat gevoelig maar heb besloten om in ieder geval deze week niet meer te lopen, aangezien ik volgende week met mijn zoontje mee op schoolkamp ga als begeleider en lijkt me niet handig als ik dan half kreupel meega ;)
Ik ga pas weer lopen als ik helemaal geen last heb en doe dan de hele week maar over.
Hellothere
Berichten: 3224
Lid geworden op: 04 mar 2010, 11:14
Locatie: Mechelen

Re: Balen!

Bericht door Hellothere »

Goed plan, niks forceren.
Het moet tenslotte fun blijven.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Balen!

Bericht door zoefje »

Heel verstandig!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Plaats reactie