Hoi !

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
scOOb
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2018, 11:08

Hoi !

Bericht door scOOb »

Hallo,

Ik ben scOOb, uit Hasselt en ben er aan begonnen vorige week. Doel : voor Pasen toch nog een 5km- run te kunnen doen in één keer, en DDH in het najaar (afstand nog te bepalen)

Na al een aantal pogingen te hebben ondernomen, dit keer vastberaden (wacht ... was ik dat vorige keren ook niet ???) om vol te houden.

Ooit een 12-weken-plan start-to run onder begeleiding gevolgd. Een tijd volgehouden, maar omwille van de toen ontzettend warme temperaturen niet onderhouden. Stilgevallen, nog enkele pogingen ondernomen...
Verleden jaar heb ik echter een knieoperatie ondergaan en een vrij moeilijke revalidatie. Ook het roken aan de kant gegooid sinds een jaar ... Combinatie maakt: opnieuw wat kilo's te veel. Aangepast eetschema in combinatie met hardlopen zou dit in 2018 terug moeten wegwerken.

Mijn probleem : ik loop niet graag alleen ... en kon niet direct iemand vinden destijds met een vergelijkbaar niveau en gelijke looptijdstippen.

We beginnen terug, en we zien wel waar we uitkomen. Afgelopen weekend tot eergisteren alvast enkele test-runs van een 2 km gedaan en hoewel het moeilijk was ben ik vastbesloten : 36 lessen ingepland in Runkeeper gisteravond. En we gaan er voor !

Moesten hier mensen zitten van de noordkant van Hasselt (Kiewit en omstreken) die ook van plan zijn terug te starten, neem gerust contact.

gr,
scOOb
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Hoi !

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Succes en niet opgeven nu ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Hoi !

Bericht door Luke666 »

Good luck.. Hoop dat het je nu lukt..!!
Run Babby Run... :lol:
Plaats reactie