Hoi!

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Modidi
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2018, 12:22

Hoi!

Bericht door Modidi »

Hallo sportievelingen, ik ben Sophie, 32 en in maart voor de eerste maal mama geworden. Nu er een nieuw jaar begonnen is, vond ik het tijd om mijn lichaam weer wat beweging te geven. Ik liep vroeger vaak maar heb het laatste jaar en half de moed niet gevonden om te gaan lopen. Zwemmen doe ik af en toe en ik wandel ook regelmatig. Ik vertrek binnen een uurtje om dag 1 van het S2R schema aan te vatten. Ik heb er zin in! Ik ga me straks ook eens wegen. Hopelijk verlies ik toch een paar kilootjes. Tot later!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Hoi!

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Welkom op het forum Sophie, je gaat dat zeker kunnen :P . Kilootjes verliezen zal je in het begin zeker niet doen maar daar moet je nu niet aan denken. Het belangrijkste is dat je volhoud en niet bang bent om 1 of zelfs 2 lessen te herhalen omdat het niet vlot liep en na een tiental ( of 11 of 12 weken, het geeft absoluut niet) loop je ofwel 5 km ofwel een half uur aan één stuk. Het is zeker niet de bedoeling dat je 5 k in 30 min loopt hoor. Veel succes ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Hoi!

Bericht door Luke666 »

Veel plezier met je lopen.. 8-)
Run Babby Run... :lol:
Plaats reactie