FF voorstellen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
J.G.
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 aug 2017, 12:20
Locatie: Heist op den Berg
Contacteer:

FF voorstellen

Bericht door J.G. »

Hey allemaal,
Ik ben Jeroen, sinds vandaag terug beginnen te lopen na een dik jaar inactief geweest te zijn.
Ben eind augustus een jaar gestopt met roken en mijn gewicht komt nu op een punt dat ik dacht "het wordt weer tijd om eens wat op mijn voeding te letten en wat gaan te sporten" :-)
Eigenlijk overdag heb ik geen probleem met eten, het is na een uur of 19:00 dat ik een beetje gek word en verander in koekiemonster :-) ik dacht dat stoppen met roken moeilijk was, maar stoppen met snoepen vind ik persoonlijk veel erger...

iig, we gaan toch de riem wat aanspannen en het lopen proberen vol te houden, groetjes!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: FF voorstellen

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Succes ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: FF voorstellen

Bericht door Luke666 »

Veel loopfun gewenst.. Laat de koekjes in de doos :lol:
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: FF voorstellen

Bericht door Luke666 »

Vanavond nog men 5k gelopen.. eindelijk is het wat minder warm en loopt alles wat vlotter. Eerst 4k gaan wandelen met met vrouwke en daarna gaan lopen. Een nieuw PR voor me en dat is leuk.. Nu miss wat verder uitbouwen.. [emoji6]Grtz Luc [emoji125]‍♂️[emoji41]AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-J730F met Tapatalk
Run Babby Run... :lol:
Plaats reactie