Terug gestart.. Regio Dendermonde

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Terug gestart.. Regio Dendermonde

Bericht door Luke666 »

Hey ik ben Luc en woon te Oudegem..
Ben 44j en voelde terug de drang om te starten met lopen en nu zit ik aan les 19 morgen.
Gaat goed tot nu , maar nu start het echte werk.. 8-) Loop gem van een 9.4km wat niet slecht is maar kan beter. Heb me de garmin 230 gekocht en kan zo alles vlot opvolgen.. Heb me ook nieuwe schoenen gekocht.. Nu hoop ik dat 30 lessen vlot gaan en ik verder kan kijken.Leg de druk niet te hoog.. Neem men loopgerief mee op reis en om zo fit te blijven..
Hoop dat hier nog wat mensen zijn, want vind het maar kalm hier.. :D

Grtz Luc
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Terug gestart.. Regio Dendermonde

Bericht door M_N_M »

Ja de 'hoogdagen' zijn hier wat voorbij heb ik de indruk maar laat dat de pret niet drukken, lopen doe je uiteindelijk voor jezelf.

Ikzelf haal wel motivatie uit anderen die ook lopen dus lees hier mee, op 'keep on running' groep van facebook en natuurlijk ook vrienden/kennissen die ik volg op strava.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Terug gestart.. Regio Dendermonde

Bericht door Luke666 »

Ja kalm kan je wel zeggen :D . Wie is hier admin of moderator.. jullie hebben wa werk lol... Ben normaal lid op fb.. bekijk het... 8-)
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Terug gestart.. Regio Dendermonde

Bericht door Luke666 »

les 24 gedaan en de 8ste week is ook weer voorbij.. Gaat wel goed, ook al heb ik zware week met de vroege.. Vakantie start wel vandaag yes.. Fijn weekend.. Grts LucAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: Terug gestart.. Regio Dendermonde

Bericht door M_N_M »

mooie snelheid wetende dat er nog stapmomenten zijn, niet te snel he ;)
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: Terug gestart.. Regio Dendermonde

Bericht door Luke666 »

Ik doe men best en doe het graag.. Voel me goed bij het lopen.. Das belangrijk dat het geen moeten is maar willen! Ik vertrek ver op reis en neem men loopgerief mee.. Gaat alleen wel warm zijn vrees ik 8-) Jamaica ;)
Run Babby Run... :lol:
Plaats reactie