Lopen PLUS zwemmen! Extra vrienden/vriendinnen gezocht (>40 jaar aub)

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Van Belle Jean Marc
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jun 2016, 20:44

Lopen PLUS zwemmen! Extra vrienden/vriendinnen gezocht (>40 jaar aub)

Bericht door Van Belle Jean Marc »

Met de zomerwarmte, leerde ik van een vriend lopen te combineren met zwemmen: In Oudenaarde, Vosselare Put, Cadzand of zelfs in Luxemburg kan dat in enorm gezond natuurwater. Afstand: zo'n 1 kilometer gevolgd en/of voorafgegaan aan zo'n 10 km lopen in de mooie natuur daarrond.

Ook fietsen kan daarbij leuk zijn en graag vond ik een ernstige klets+trainingspartner hierbij zodat we beiden gemakkelijker in de camionette kunnen springen (met fietsen bijv. maar rolschaatsen heb ik ook) om deze supergezonde verfrissende combinatie uit te voeren die ons zeker extra levensjaren bezirgt!

Indien interesse of gelijkaardige voorstellen (mag ook en groep zijn): Van Belle Jean Marc, 0470/462631 per sms of info@logocom.be, ik ben zelfstandige dus kan tijdens week maar werk ook bepaalde weken in Bulgarije (prachtige bergen om daar ook te lopen, onvoorstelbaar). +je
Plaats reactie