Even voorstellen

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Gebruikersavatar
edgar.broos
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2017, 20:48

Even voorstellen

Bericht door edgar.broos »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Edgar 10 Nov geholpen aan een Bypass maagoperatie in Hasselt ik woog ruim 130 kilo, mijn beroep is Autocarchauffeur international dus veel op restaurant onregelmatig slapen en eten normaal gezien zou ik 23 dec 2016 weer gaan werken maar helaas kwam er ook nog eens een Nekhernia om de hoek kijken Operatie 02-01-2017 Ja idd het jaar moet nog beginnen. Nu bijna 1maand verder en ruim 30kilo afgevallen en een rustige revalidatie ben ik begonnen met het Schema Start-To-Run...............OMG bij de eerste Run dacht ik dit is het einde nu kunnen ze me oprapen......... 3 run`s verder nu ONGELOOFLIJK hoe mijn lichaam herstel elke dag weer voel ik een enorme vooruitgang dat op mijn 46e. Ik hoop en de streven is 30 min aan èèn stuk kunnen lopen ik kan het nu nog steeds niet geloven dat ik dat zou kunnen maar als de herstelling net zo snel gaat als de eerste 2weken moet dat lukken. IK GA ERVOOR.
Plaats reactie