Supergemotiveerd

Alle nieuwe leden stel je snel even voor hier.
Forumregels
Dit forum is gebouwd voor en door lopers, is louter informatief en verwijst niet naar andere merken. We beheren ook geen mobiele applicatie. Bij vragen over je account, richt je tot de uitgever zelf.
Plaats reactie
Spinnekop
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 mar 2014, 13:11

Supergemotiveerd

Bericht door Spinnekop »

Hallo, ik ben vorig jaar (na enkele jaren niet meer te hebben gelopen) begonnen met S2R, en in februari dit jaar begonnen met keep running. Mijn streefdoel dit jaar is 15 km kunnen lopen.
Hopelijk lukt het, want ik heb de laatste tijd ondervonden dat ik soms wel verkeerd adem en dan steken in mijn zij krijg, dus daar heb ik nog wat werk mee... :|
Maar voor de rest zie ik dat helemaal zitten... :)
SarahH
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 mar 2014, 13:34
Locatie: Asse

Re: Supergemotiveerd

Bericht door SarahH »

Eerst en vooral: Heel goed dat je zo gemotiveerd bent!
Ik heb ook lange tijd last gehad van steken in mijn zij. Nadat ik de Telefacts reportage heb gezien over lopen, over het feit dat veel mensen veel te snel lopen in het begin, ben ik zelf trager beginnen lopen en heb ik sindsdien geen last meer gehad van steken in de zij.
Als je trager loopt, een tempo waarop je voortdurend rustig kan blijven praten, zal je geen problemen krijgen met de ademhaling en dus ook geen steken meer (naar eigen ervaring).
Hopelijk ben je er snel van verlost!
Spinnekop
Berichten: 50
Lid geworden op: 28 mar 2014, 13:11

Re: Supergemotiveerd

Bericht door Spinnekop »

Jammer dat ik die reportage gemist heb. De laatste tijd gaat het al wat beter, de steken zijn minder fel en ik kan nu ook gewoon blijven doorlopen. Heb inderdaad ondervonden dat trager lopen helpt.
Plaats reactie