2017

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: 2017

Bericht door martmarbus »

Mooi hoor,
Fijn weekend

groetjes
Een gefrustreerde geblesseerde hardloper.

Maar I'll be back
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Woepi
Berichten: 202
Lid geworden op: 17 dec 2016, 10:33

Re: 2017

Bericht door Woepi »

En zwemmen? Doe je dat niet graag? Mss een break nemen voor iets anders? Hier noch pijntjes noch blessuurtjes. Hout vasthouden dat het zo mag blijven.
Het trainingsschema van de polar is 'eindelijk' intensiever nu. Het 'rustig joggen' is nu vervangen door 'middellange afstand'. Veel verschil is er niet alleen dat er nu een kwartier lang een hartslagzone meer is toegestaan. Maar daardoor ben ik verder van huis afgeraakt en moest dus nog de hele weg teruglopen. In plaats van 30' werden het 40'. 6,5km aan waarvan het kwartiertje trainen zone3 aan hs 145. Morgen heb ik de de uurloop voor de boeg.
Doelstelling:1500km/jaar, 30km/week, 5km aan 12km/u.
Woepi
Berichten: 202
Lid geworden op: 17 dec 2016, 10:33

Re: 2017

Bericht door Woepi »

s'Morgens wat vroeger opgestaan om te lopen. 9,5km in 1 uur. Dank zij de hartslagmeter vergalopeer ik niet meer in de eerste kilometers. Met dezelfde lage hartslag als een aantal weken terug waavan tempo op 'snelwandelen' stond, kan ik nu joggen. En zo kan ik het uren volhouden. Een aantal maanden geleden zonder hartslagmeter deed ik er een goeie 50' over en was ik kapot.
Weektotaal 34km, jaartotaal 1070km. De 30km-per-week doelstelling is bereikt, want ik doe het echt graag. De 1500km-dit-jaar-doelstelling is haalbaar. Maar de 5km-aan-12km/u zal voor een ander keertje zijn.
Doelstelling:1500km/jaar, 30km/week, 5km aan 12km/u.
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: 2017

Bericht door Luke666 »

Je gaat goed :) Leuk dat het goed lukt.. 8-)
Run Babby Run... :lol:
Woepi
Berichten: 202
Lid geworden op: 17 dec 2016, 10:33

Re: 2017

Bericht door Woepi »

Gisteren een tergend traag loopje van 5,5 km in meer dan een half uur. Niet goed opgelet en snel willen uitwijken voor een plas en alzo mijn lies een beetje verrokken. Vandaag staat interval op het programma maar ik zal deze skippen. Het doet pijn als ik mijn been wil draaien vb om in auto te stappen. Het lopen dus efkes stopzetten tot vrijdag denk ik.
Doelstelling:1500km/jaar, 30km/week, 5km aan 12km/u.
Gebruikersavatar
Luke666
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2017, 10:31
Locatie: Oudegem

Re: 2017

Bericht door Luke666 »

Das minder.. Best even rusten. Sterkte ;)
Run Babby Run... :lol:
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: 2017

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Rusten blijft de beste remedie, veel beterschap ;)
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: 2017

Bericht door martmarbus »

Ik houd niet van zwemmen.
Ik was duiker in mijn diensttijd.
En vind dat ik toen genoeg water om mij heen heb gehad.

Maar ik wandel wel. Helaas betrap ik me erop dat ik gewoon minimaal 10K moet lopen. Wat een slechte gewoonte van mij. Ik weet het.
Maar dat zit nou een maal in me.
Eens kijken of ik volgende week dinsdag een uurtje kan spinnen.
Fietsen doet geen pijn dus zal dat ook wel gaan.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Woepi
Berichten: 202
Lid geworden op: 17 dec 2016, 10:33

Re: 2017

Bericht door Woepi »

Vier dagen niet gelopen en de schade nu ingehaald met 18km joggen!!!! Ik heb meegedaan met een fietszoektocht al lopend en de start lag 1km van mijn huis. Ik kan ook geen tijd op plakken want nu en dan moest er gezocht worden naar die ene foto. Standjes met hapjes of drankjes waren er jammer genoeg niet. Het was best leuk ondanks de miezerige regen. En veel volk was er eigenlijk ook niet. Des te groter de kans om de fotozoektocht te winnen. Ik ben nu wel stijf aan beide kuiten. Morgen zal het een korte 5km worden op 't gemakske.
Doelstelling:1500km/jaar, 30km/week, 5km aan 12km/u.
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: 2017

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

:lol: :lol:
Inhale the future. Exhale the past.
Plaats reactie