Dagboek van een beginnend loper

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Dummie
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 aug 2016, 21:06

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door Dummie »

Zondag heb ik mee gedaan met de urban trail in Gent. Zo zalig! Het mooie weer speelde natuurlijk ook een grote rol, maar ik heb genoten! De Urban trail van Hasselt staat ook in de agenda!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door martmarbus »

Als dat kunt, dan ben je echt lekker bezig.
Gaat zo door. Op naar Hasselt
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door BlackScorpion »

Is dat niet veel zwaarder? Zitten daar ook geen trappen enzo tussen?
Straf gedaan hoor!
Dummie
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 aug 2016, 21:06

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door Dummie »

Dank jullie wel! :D

Zwaarder, maar ook weer niet. Er zitten wel trappen tussen, maar in sommige gebouwen kon je niet anders dan even wandelen, dus dan kon je ff bekomen. :mrgreen:

Ik was iets te snel gestart, ik had geprobeerd mij niet te laten opjutten door die snelle, strakke andere joggers, maar dat was niet zo simpel. :lol:
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door BlackScorpion »

Ken ik, denk dat iedereen wel te snel start :lol:
Dummie
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 aug 2016, 21:06

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door Dummie »

Ik droom al stiekem van de 10 Miles volgend jaar. :oops: Nooit gedacht dat ik hier überhaupt over kon dromen, ben altijd extreem onsportief geweest, maar dat voelde niet goed.

Maar eerst de 10km wat vlotter proberen te krijgen. Zonet een 7km gelopen aan ongeveer 8,5km per uur. Om dat sneller te krijgen zal er ook wat gewicht moeten afgaan, maar dat was sowieso ook een van de doelstellingen :lol: (toch al -4 sinds januari, langzaam maar zeker...)
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door BlackScorpion »

Psst... er zijn ook Ten Miles wedstrijden aan de kust, je moet maar eens zoeken op 'Kustcriterium 2017'.
Een er van is vb. tussen Wenduine en de Haan, je loopt een heel stuk over het strand, dan door de stad en dan door de bossen.
Heel erg leuk, ik heb vorig jaar de 6 km er van gedaan (je hebt in Wenduine 6 km, 10 km en 10 miles).
Dummie
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 aug 2016, 21:06

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door Dummie »

Merci voor de tips! Altijd fijn om er een weekendje zee aan vast te koppelen. ;) Maar 10miles zal niet voor dit jaar zijn. Maar ik zoek het op voor andere afstanden.
Dummie
Berichten: 61
Lid geworden op: 21 aug 2016, 21:06

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door Dummie »

Ben maandag voor het laatst gaan lopen, maar sindsdien maagpijn met vlagen en overactieve darmen. :roll: Ik wou vandaag zo graag nog eens een langere toer doen, maar met een tegenpruttelende maag lijkt me dat geen goed idee. Jammer, ik had gehoopt om in de paasvakantie wat actiever geweest te zijn. Hopelijk morgen!
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek van een beginnend loper

Bericht door martmarbus »

Ziek even goed uit, voordat je weer gaat lopen. Een bruine broek daar heb je niks aan.
Een goed hersteld lichaam loopt altijd prettiger.
En ben je goed voor je lichaam, dan is je lichaam goed voor jou.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Plaats reactie