Dagboek van een tettergat :D

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Lopen bij die warmte??? aan de ene kant zou ik zeggen, chapeau maan aan de andere kant vind ik het niet echt verantwoord maar je hebt het er toch goed van af gebracht :P .btw, wat zijn karikollen :?:
Inhale the future. Exhale the past.
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

't Is hier frisser dan toen ik in Zuid-Frankrijk liep ;)
Ik zou vandaag overgeslagen hebben mocht het morgen frisser zijn maar aangezien de temperaturen zo blijven, dacht ik: "ik liep daar ook, 't is dan precies verlengde vakantie".
Karikollen: hihi, dat zeggen ze hier tegen slakken zonder huisjes. Naaktslakken dus :D
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door BlackScorpion »

Ik vind dat een snel tempo! Man, ik ben traaaag! En moedig dat je bent, ik durfde die hitte niet aan om te lopen. Ben er wel redelijk gevoelig aan. Koud en nat is niet goed voor mijn reuma, maar zo warm bweikes..
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Ik wandel nog tussendoor, ik weet niet of ik een half uur aan 1 stuk in dat tempo kan lopen. Ik vind traag lopen vermoeiender (tot ik moe ben, dan gaat dan vanzelf :mrgreen: ).
Als rasechte koukleum, heb ik minder last van de warmte dan dat ik deze winter zal last hebben. Dan zal je mij nogal horen zeuren en klagen. Ik heb heel snel oorpijn bij wind en koude, ook heel snel keelpijn bij inademen van koude lucht. En koude voeten! :)
Heb jij reuma? Wat erg. Ik hoop dat je niet teveel kast hebt en dat het lang droog mag blijven voor je ❤️
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

En dan woel je en dan draai je en dan keer je en dan hoor je een hond blaffen buiten. Grmbl... de golden wilt vaak niet naar binnen 's avonds maar durft dan wél kabaal maken.
"Stomme hond" mompelt mijn man en ik heb eindelijk een excuus om uit bed te kruipen :mrgreen:
En 't was een andere hond die blafte dus de mijne is niet stom :twisted:

Besluit van deze ervaring: ik loop beter dan ik slaap 8-)

*gaat met citroenwatertje voor tv hangen*
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door BlackScorpion »

Goh toen ik het pas kreeg had ik veel last van de reuma, omdat niemand wist wat het was. Kon niet meer schrijven en op de duur niet meer stappen. Toen ze het eindelijk vonden, half jaar cortisonen gekregen en dan basis medicatie. Nu normaal nix noppes last, alleen als het is zoals in maart (lang nat en koud).
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Best sneu zeg maar gelukkig da het redelijk onder controle is...
Veel sterkte ermee en dat het zo mag blijven zonder te verergeren.
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Les 24: 35 min - 5,65 km - 9,6 km/u

Het begon al warm te worden maar de lucht nog niet :) Leuk!
En het ging redelijk vlot vandaag. Al kwam ik dit keer geen diertjes tegen maar ik had ook een saaiere looproute.

Maandag de (voor mij) 'beruchte' les 25. Eerlijk? Ik zie er een beetje tegenop. Maar aangezien ik niks van pijn of stijfheid voel momenteel, zou het goed moeten gaan. Toch?
Ik merk dat ik ook veel minder buiten adem ben dan voor mijn blessure dus mag ik er wel vertrouwen in hebben (mezelf even moed influisteren :D ).

Goed, snel douchen nu, cadeautje gaan kopen voor petekindje en op naar de Nederlanden. Braaf zijn allemaal Xxx
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Waarom berucht? zie het gewoon als een les zoals alle andere. je zal zien, eens ze voorbij zal zijn zal je je afvragen waarom je er zo bang van was :P
Inhale the future. Exhale the past.
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Berucht omdat ik toen mij blessure opliep :)
Voor de rest ben ik (voor zover mogelijk :lol: ) best zen.
Plaats reactie