Dagboek van een tettergat :D

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Omdat ik dat écht wel ben (dat tettergat) en het niet zo gepast is om mijn kwebbeltalent te blijven etaleren in het introductiehoekje :)
Ik loop!!
Al euhm... 3 weken (vuurwerk!) en liep vandaag lesje 15.
De interesse beperkt zich hier tot:
"Ik moet nog gaan lopen vandaag."
"ok"

Ik heb duidelijk meer reactie nodig dan dat, vandaar. En het motiveert om reacties te lezen én het spoort mij aan om voroal verder te doen, ik durf anders al eens te... slabakken. Maar niet wanneer ik iets publiekelijk deel, jullie zijn dus mijn stokje achter het deurtje <3

Morgen zal ik dus mijn loopdagje posten, ik kijk er al naar uit :)
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Niet tetteren, lopen verdorie :lol: :lol: :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Nu toch niet meer hé, ik heb mijn les al gedaan vandaag nondepiep :lol:
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door martmarbus »

Loooooooooooooooooopen MAAAAAAAARS!
LOPEN LOPEN LOPEN LOPEN LOPEN LOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPENLOPEN.

Les 15.
Je bent al op de helft. Maar qua conditie zit je al ruim over de helft. De dip heb je al gehad. Nu komt de tijd dat je 30minuten te kort gaat vinden en je zomaar ineens het wandelen irritant gaat vinden. Enz.
Wanneer je geen pijnen hebt ga je lekker en dat is nou juist de bedoeling. Het lopen moet een part van het fijne vrije tijd worden. En geen must worden.
Welkom in de 'mijn loopverslagen' hoek.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door zoefje »

Lekker, je bent al op de helft! Straks wordt het pas echt leuk om te lopen ;) .
De 10 mijl bereikt!!! :D
Makisje
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 okt 2015, 12:53

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Makisje »

Je kunt het! je kunt het


gogogogogo
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

:| Oooo jullie zijn zo cool!
Op de helft vandaag maar qua conditie zou het echt een pak beter kunnen. De pijn was er enkel de eerste 4 lessen omdat ik geen platte schoenen gewend was. Dus dat is wel fijn dat ik daar geen last van heb. Maar 5min achtereen lopen, ik vraag me halverwege toch af of ik niet beter zou stappen :mrgreen: Deels uit luiheid, ik beken.
Maar jullie hebben gelijk, ik ga ervoor!
Morgen zal ik zoveel praat niemeer hebben, let maar op :mrgreen:
Over 5min pik ik mijn gsm terug af van de dochter en ben ik weg. Kan iemand die wind eens doen stoppen? Sinds ik loop, lijkt het non-stop te waaien :shock: Een complottheorie?
En ik ben nog niks afgevallen... Niks :|
Oeps, de Sint is langsgeweest vandaag. Motivatie nr 1 om te taan lopen, die suikers moeten eraf. Yes, I can. Nah. :twisted:
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Zwaar 'OMG-moment'!
Gisteren liep ik, sukkelt een wagen naast mij tijdens mijn stapmomentje. Een ex-collega. Ok, al stappend even gebabbeld dan.
Vandaag op kwak dezelfde plek en kloef hetzelfde moment (jawel een STAPmoment) een vroegere schoolvriendin. Ik aan het stappen, zij netjes aan het joggen.
Allé jong! Wil mij aub eens iemand kruisen terwijl ik LOOP? Want zo ga ik mij een wannabe beginnen voelen. Zo van: 'Yo, mijn nieuwe loopoutfit gezien? Schoenen, broek, shirt, vest, zelfs links-rechts-sokken, houder voor gsm, oortjes, alles derop en deraan! OM TE STAPPEN.' Duh.
:evil:
Soit, het waaide en ik vind dat niet leuk. Open veld hé en ik ben een beetje een mietje :mrgreen:
Volgende keer stoef ik ook niet meer over geen pijn en zo want ik kreeg wel last van mijn kuiten en van mijn linkervoetholte.
En stretchen, dat is altijd pijnlijk. Wanneer ik mijn rechtervoet vastpak om mijn been achteruit te stretchen, doet mijn knie altijd zoveel pijn. Stretch ik fout? Ik heb wel botoedeem aan die knie en na het stretchen heb ik wel een poos moeite om te stappen. Onontbeerlijk die oefening of zou ik die laten vallen?
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Ja, er is altijd iemand op de verkeerde tijd en verkeerde plaats :mrgreen: maar troost je, wanneer een loper je kruist of voorbijsteekt tijdens je wandelmoment, dan weet hij wel dat je bezig bent met S2R :P . Verder zou ik er geen aandacht aan besteden, je bent goed bezig, dat is wat telt.
Stretchen nadien is onontbeerlijk, Misschien het been wat minder achteruit trekken. Onze spinningsinstructeur zegt altijd dat je moet stretchen tot aan de rek dus tot je het voelt spannen en ook niet overdrijven met het rekken.
Inhale the future. Exhale the past.
Isabelle B
Berichten: 231
Lid geworden op: 20 nov 2015, 20:13

Re: Dagboek van een tettergat :D

Bericht door Isabelle B »

Maar moet ik tijdens het rekken niet mijn beenspieren rekken en dus voelen? Die voel ik niet want mijn knie speelt haantje-de-voorste.
Ja, ik hoop maar dat ze S2R kennen, lol :D

Ik wil sneller kunnen lopen. Snellersnellersneller!
image.png
image.png (111.39 KiB) 5157 keer bekeken
image.png
image.png (106.16 KiB) 5157 keer bekeken
image.png
image.png (109.35 KiB) 5157 keer bekeken
Plaats reactie