2de dagboek van sporterkertje

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

sporterkertje schreef:de raad die je aan anderen geeft....pas die zelf ook toe zodat het niet erger word dan het al is
Dat is nu het moeilijkste :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

11 01 2016 les 13 om 06u30

Ging het goed????? En of het goed ging :P :D Deze morgen heb ik een verse smoothy op van een rode biet, een banaan en melk....... :shock: wouw was dat lekker 8-)
Nadien aangekleed en mijn toerke gedaan, en ik ben mijn woonst moeten voorbij lopen want mijn toerke was te klein geworden :lol: dus ja.....sevens mijn volgende toerke uitwerken :lol:
Ik heb 2 min 3 min en dan 3 keer 5 min gelopen......het ging zelfs zo goed dat ik de 2de keer 5 min lopen aan 10,01 km /u zat :shock: :o voor de rest aan ongeveer 9,2 en de laatste 5 min heb ik aan 7,9 km /u gedaan. Dat laatste was doelbewust, niet dat ik te moe was of pijn had, ik beschouwde het als een uitbol-loopje :oops: de woning passeren en dan terug komen en dan was ik er nog niet. Ik was meer bezig van hoe ver ik nog zou kunnen lopen, en wanneer ik terug zou draaien en hoelang is het nog uit stappen en ...........Maar nu gaan ze mij niet meer hebben zene :lol: :lol:

Dus........het ging vandaag heel goed.....en ik steek het een beetje op mijn smoothy van deze morgen :mrgreen:
En om even een sfeerbeeldje te geven hoe het er s'morgens uitziet wanneer ik ga lopen....... dat is genieten 8-) 8-) :)
Bijlagen
11 01 2016 zee.jpg
11 01 2016 zee.jpg (579.57 KiB) 2066 keer bekeken
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door M_N_M »

leuke loopomgeving én goed gelopen!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

't moet heerlijk zijn om zo op de dijk te lopen :P , het feit dat je toerke te klein wordt wil zeggen dat je vorderingen maakt, goed zo :P
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door zoefje »

Zo, dat lijkt me heerlijk lopen zeg! Je bent weer lekker bezig en extra gezond met je smoothy :D
De 10 mijl bereikt!!! :D
NarN
Berichten: 355
Lid geworden op: 18 mar 2014, 21:18
Locatie: Tessenderlo

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door NarN »

Toofe locatie -> Jaloers
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1246
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door martmarbus »

Je bent echt super bezig.
En wat een tempo.
Dit gaat de hele goede kant op.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
sporterkertje
Berichten: 403
Lid geworden op: 27 dec 2012, 11:23
Locatie: Oostende
Contacteer:

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door sporterkertje »

:evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :cry: :evil: :evil: :evil: :cry: :cry: :cry:

15 01 2016 les 14 ( of zou het moeten geweest zijn) 14u15

Wat was me dat vandaag voor een puuuuploopje :cry: :evil: :roll: Ik ben niet te genieten, ik ben razend en toch kan ik huilen van teleurstelling ( zo erg heb ik me nog nooit gevoelt).

1x2 min
1x3 min
3x6 min dat stond toch op het programma voor vandaag

1x2 min ging maar met moeite
1x3 min ging nog stroever
1x6 min zijn 4 min geworden door steken in mijn zij en mijn spieren kreeg ik maar niet ontspannen die waren zo gespannen dat ik er echt last van had......ik had wel hevige wind op kop :evil: tijdens de rust na deze 6 min heb ik heel lichtjes gestretcht.
de 2 de 6 min lopen heb ik wel uitgelopen maar met steken in mijn zij en stramme gespannen spieren.......deels wind op kop en een deeltje wind in de rug
de laatste 6 min heb ik gewoonweg niet gelopen en de kortste weg naar huis gewandeld pfffff de steken in mijn zij waren minder maar nog steeds stramme gespannen pijnlijke spieren ( soort van verkramping) . Een hete douche genomen en zelfs nu in de zetel zijn mijn spieren nog steeds gespannen en pijnlijk.

Ik zoek altijd naar een probleem zodat ik weet waar ik volgende keer op moet letten
1- Hevige wind op kop
2- Normaal ben ik een ochtendloper maar omdat ik deze voormiddag moest werken is mijn loopje naar deze middag verzet

Vrijdag moet ik terug in de voormiddag werken en zou ik in de namiddag moeten lopen maar ik ga mijn spieren een extra dagje rust geven en zaterdag ochtend les 14 terug lopen, hopelijk lukt het me dan beter :(
Kerdieje pffffffff maandag ging het veel te goed, dat het daarom zo tegensloeg vandaag :? :P
Dreaming about running, Running so my dreams come true!
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door M_N_M »

af en toe loop je (figuurlijk) eens met je kop tegen de muur ;)
Ik heb het ook al veel gehad, kan aan veel zaken liggen (ander trainingsmoment dan gewoonlijk, weinig slaap, feestje dag ervoor, ziek aan het worden, gewoon een slechte dag) maar niet getreurd, de volgende keer gaat het wel gewoon weer beter ;)
fann
Berichten: 708
Lid geworden op: 08 jan 2012, 18:00

Re: 2de dagboek van sporterkertje

Bericht door fann »

Inderdaad, soms zijn er van die dagen dat het gewoon niet gaat....

Loop jij niet redelijk snel (dacht ik ergens gelezen te hebben) - misschien volgende keer eens proberen wat trager te lopen, het is niet de bedoeling dat je een kilometer loopt in die 6 minuten hé... ;)

Ik heb soms ook last van steken (aan de rechterkant juist onder mijn rib) maar veel minder nu ik veel meer drink en wat meer op mijn ademhaling let, ik heb ondertussen al wel geleerd dat als ze beginnen ik er me bij moet neerleggen en moet stoppen met lopen want ze gaan toch niet weg tijdens het lopen
Plaats reactie