Op aanraden van Evy...

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
bloem
Berichten: 1195
Lid geworden op: 20 apr 2010, 14:54
Locatie: Zuiderkempen

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door bloem »

Beetje late reactie hier (blijkbaar hebben wij 't zelfde 'probleem' ;) ) maar toch even je een dikke proficiat wensen met je MAXI-resultaat ! Goed gelopen zeg !
... op naar de volgende... ;)
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door mini »

Bedankt! :D

Vandaag eindelijk na veel vijven en zessen; (lees: verbouwingen, feestdagen, alweer zieke kindjes,...) eindelijk m'n eerste loop van het nieuwe jaar. En awel, 't deed deugd om eens te ontsnappen aan alle zorgen. :mrgreen:
Ik had mijn routine wel zodanig ingesteld dat ik 2x langs ons huis ben gepasseerd (kwestie van de werkmannen een beetje in het oog te houden *gniffel*), we hebben ons vooral geconcentreerd op onze HS en een half uur aan een stuk te lopen. De afstand deed er vandaag echt ni toe, liep ik 5km ofni, foert. ;)
Na ons loopje terug richting het huis van m'n SV, waar we momenteel logeren tot de keuken er volgende week staat. Jippiieeeeee, taartjes bakken :D En die er dan natuurlijk weer gaan aflopen. Voor alles een excuus ;)
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door El Pollo Diablo »

En hoe zou 't nog met ons Mini zijn? Hopelijk ook nog flink aan 't lopen? Nieuwe keuken al ingewijd door samen met de dochters allerlei lekkers te maken :D?
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door flightleader »

El Pollo Diablo schreef:En hoe zou 't nog met ons Mini zijn? Hopelijk ook nog flink aan 't lopen? Nieuwe keuken al ingewijd door samen met de dochters allerlei lekkers te maken :D?
Een alternatief aan het zoeken omdat ge momenteel Jullie's House niet meer durft binnen te gaan... :roll: :roll: :roll:
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
El Pollo Diablo
Berichten: 309
Lid geworden op: 05 aug 2013, 22:13

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door El Pollo Diablo »

flightleader schreef:Een alternatief aan het zoeken omdat ge momenteel Jullie's House niet meer durft binnen te gaan... :roll: :roll: :roll:
Ja lap, 'k wist da'k het ging mogen horen...
Gelukkig is er nog altijd de Chocoladebar :D
Gebruikersavatar
AmedeeVanGasse
Berichten: 225
Lid geworden op: 30 sep 2013, 08:21
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door AmedeeVanGasse »

El Pollo Diablo schreef:
flightleader schreef:Een alternatief aan het zoeken omdat ge momenteel Jullie's House niet meer durft binnen te gaan... :roll: :roll: :roll:
Ja lap, 'k wist da'k het ging mogen horen...
Gelukkig is er nog altijd de Chocoladebar :D
De Quetzal? Dju 't is al veel te lang geleden dat ik daar nog geweest ben. ;-)
http://runkeeper.com/user/amedeevangasse/profile
flightleader
Berichten: 879
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:08
Locatie: Ledeberg
Contacteer:

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door flightleader »

Die ober van Jullie's house werkt in de chocoladebar ;-)

Bij mij is het ook eeuwen geleden dat ik daar geweest ben.

(En nu terug on topic)
Lopen is een avontuur, genoeg stof voor een blog:
[url=http://www.flightleader.be/wordpress/]A Running Female Gamers mind[/url]
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door mini »

hey hey, ik ben er nog, en ik loop nog braafjes, ik kom later terug; nu werken en de boel hier wat oprommelen ;)

overigens, de grootste verbouwingen zijn gedaan, de keuken staat er ondtss 3 weken, m'n kleinste meid gaat ook naar school en m'n HDD met muziek is gecrashed :roll:
Voila alles in een notendop :D
mini
Berichten: 240
Lid geworden op: 14 aug 2013, 14:37

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door mini »

*blaast het stof van dit topic* :lol:

Ik heb van m'n fysiotherapeute groen licht gekregen om terug te gaan lopen, weliswaar op het gemak beginnen.
Ze heeft geen richtlijnen gegeven, ze zei; je zal wel zien.
Soit, 'k ben er vet mee :roll:
Ik heb zo'n anderhalve maand denk ik... niet meer gelopen, hoe begin ik weer?
Allezja... 'k veronderstel dat ik ni opnieuw moet beginnen met S2R want dat had ik al even achter de kiezen. Ik liep zo'n 35min aan één stuk.


Iemand raad?
Mss 2x in de week ipv 3x?
Kaath
Berichten: 536
Lid geworden op: 28 feb 2013, 08:25

Re: Op aanraden van Evy...

Bericht door Kaath »

Eerste keer misschien proberen met 10 minuutjes en dan elke keer iets langer.Ik zou wel gewoon 3 keer per week gaan.
Ik heb er ook bijna meer dan een maand uit geweest en ik bouw het zo ook weer op.Ik weet niet of je met een hartslagmeter loopt,maar bij mij schiet m'n hartslag nu gelijk de hoogte in,teken dat je toch rustig weer moet opbouwen denk ik.
Succes.
Plaats reactie