loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door M_N_M »

zoefje schreef:Och jee, een maand niet gepost!! Ik schaam me diep!!!!
je schaamt je terecht, ons zo lang in de steek laten ;)
zoefje schreef:alleen donderdagochtend tijdens mijn loopje, wou een mooi blokje om, voelde ik me al gammel, lopen ging niet zo lekker maar dacht dat het wel zou verbeteren. Helaas niet dus, werd duizelig, niet lekker, ben ook overgegaan naar wandelen na z'n 5 km omdat ik echt bang was dat het licht uit zou gaan. Zo raar, nog nooit gehad. Ben toen naar de pensionstal gewandeld, heb daar nog meer gedronken, had water bij me en die had ik ook al aangesproken onderweg, en ben maar snel een suikerklontje gaan pakken, want m'n suikerspiegel leek echt veel te laag!
Daarna even staan wachten tot ik me beter voelde, toen naar huis gewandeld, maar oh wat voelde ik me slecht.
eerste warmte icm te weinig drank mss?
Zoals je net bij mij gelezen hebt, was bij mij het licht uit (ben wel niet 'weg' geweest maar kon letterlijk niet meer op mn benen staan).
Echt een naar gevoel. Ik had bij andere loopjes al meermaals ingestorte lopers gezien maar dacht altijd van "voelen die dat niet aankomen" maar de grens tussen een slecht gevoel en instorten is blijkbaar niet zo erg groot!

Goed van je dat je gestopt bent, in het vervolg denk ik ook 2x na en ga ik gewoon lekker een stukje wandelen (en misschien bij toekomstige loopjes ook water meenemen voor onderweg want uit die bekertjes aan de drankstanden krijg ik al lopend geen millimeter van naar binnen)
Gebruikersavatar
Saskia1982
Berichten: 363
Lid geworden op: 16 mar 2016, 15:21
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door Saskia1982 »

Heel verstandig dat je verder bent gaan wandelen, ik hoop voor je dat het gewoon de eerste warmte is geweest en het nu weer beter zal gaan. Goed blijven luisteren naar het lichaam ;)
22-01-2016 eerste rondje hardlopen, het begin van een gezonde hobby..
Langste afstand tot nu toe: 15 km :D
9 juni - 4 mijl van Vierpolders, mijn eerste evenement en het was geweldig!
18 december - 10K (of halve marathon) Spijkenisse
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Er was eens, lang lang geleden iemand die zoefje heette en op het forum actief was :o . Maar ben er weer hoor!
De afgelopen maanden waren anders dan anders door omstandigheden. Eerst 4 maanden te druk geweest door allerlei familie omstandigheden, alleen met de kinderen en ziekte in de fam, daarna weer het gezin compleet en heerlijk genoten van elkaar en van vakantie.

In die maanden heb ik wel gelopen, maar wel een stuk minder dan anders, echt echt tijdgebrek. De warmte schoot ook niet echt op maar goed. Inmiddels de draad weer opgepakt en lekker weer begonnen, maar oh man wat valt dat tegen! en dat ondanks dat ik niet helemaal stil heb gestaan maar nog wel wat tussendoor heb gelopen.
Maar goed, niet klagen, gewoon lopen. De afgelopen 2 weken heb ik ook weer kunnen trainen bij de club, ook leuk en soms pittig. Maar moet ook bekennen dat de ochtenden dat het echt warm was ik het rustigere aangedaan heb.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Gisteren na m'n werk lekker de schoenen aangedaan voor een ontspannen loopje. Wou een klein blokje lopen van 5, maar had al snel meer zin in een andere route, die is in principe 8 km, maar ging zo lekker dat ik nog een extra stukje heb gepakt en een heerlijk ontspannen 10 km heb gelopen. Was toch nog op tijd terug en heb heerlijk genoten!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
M_N_M
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 aug 2014, 10:57

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door M_N_M »

Mooi, even het dubbele doen dan wat je van plan was! welkom terug trouwens ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door martmarbus »

Zo zijn er van die dagen, dat je de hele wereld aan kan.
Heel netjes gedaan.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Ja heerlijk gewoon lekker nog genieten in lopen in m'n topje en korte broek. Gisteren dagje bos gehad, en dat was toch een stukje frisser dan maandag. Heb er niet zon moeite mee, loop liever als het wat koeler is dan in de warmte.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door martmarbus »

Ach wat is fris.
Alles boven de +10 kan gewoon in korte
Bij +5 ga ik pas over op lange kleding.
Bij 0 komt thermo kleding aanbod.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

martmarbus schreef:Ach wat is fris.
Alles boven de +10 kan gewoon in korte
Bij +5 ga ik pas over op lange kleding.
Bij 0 komt thermo kleding aanbod.
Om te lopen zou het ideaal zijn geweest, maar om uren stil te staan op 1 plek, brrrr. maar goed, ben een beetje een koukleum.

Gisteren weer een blokje van 5 gedaan. Stiekem heb ik een hekel aan die afstand, maar moet hem ook niet verwaarlozen. Trek de deur achter me dicht, begint het toch te hozen :o . Maar stiekem vind ik het dan ook wel weer lekker lopen, dus heb me er niks van aangetrokken en ben vertrokken. Deze keer ging de 5 km in een voor mij wat hoger tempo, lekker!!

Dinsdag weer het bos in..
De 10 mijl bereikt!!! :D
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door BlackScorpion »

Hoe snel loop jij eigenlijk? Ik heb de indruk dat ik een slak ben als ik die snelheden van de meesten zie. Maar ik loop liever comfortabel dan mezelf pushen en tegen het lopen op zien.

Bos? Jaloers!! ;-)
Plaats reactie