loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Wil je ons vertellen over jouw Start-to-run ervaring? Hier kan je je helemaal uitleven!
Forumregels
Een forum specifiek om jouw ervaringen te delen! Ben je vandaag gaan lopen, en vertel je ons graag hoe is geweest? Ga dan hier je gang!
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

Niet kijken naar anderen BS, de enige snelheid die telt is je eigen snelheid, al lopen die anderen aan 20 km/u :P . Je doet het goed, houden zo.
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

BlackScorpion schreef:Hoe snel loop jij eigenlijk? Ik heb de indruk dat ik een slak ben als ik die snelheden van de meesten zie. Maar ik loop liever comfortabel dan mezelf pushen en tegen het lopen op zien.

Bos? Jaloers!! ;-)
Ik loop m'n duurloopjes gemiddeld 8,5 km/uur op het moment (laatste keer dat ik 10 gelopen heb vorige week), niet snel maar wel ontspannen. Al wat vlotter dan eerst, toen liep ik 8,2 km/uur.
Dinsdag in het bos gelopen, mooie rondjes met de groep door gedeeltelijk mul zand, in combinatie met een heuvelachtig bospad. Die heb ik wat rustiger gemiddeld gelopen, was zwaar!! Heb soms dat zand een beetje vervloekt, maar heerlijk gelopen.
Vandaag m'n grens verlegd, met de groep gelopen, de kern steeds blokjes met 1 min rust. Heb gelopen met een voor mij snelle loper, man oh man, was op! Had het wel gedaan! Zit ook een blokje van 11,4 km/uur tussen. We lopen dan 3 min gevolgd door die minuut rust maar dan heel vaak achter elkaar, en dat is toch een pittigere interval dan ik dacht.
dirk.vancoillie.5 schreef:Niet kijken naar anderen BS, de enige snelheid die telt is je eigen snelheid, al lopen die anderen aan 20 km/u :P . Je doet het goed, houden zo.
Dirk, je hebt gelijk! Ik kom ook van A naar B en ik geniet! Zoals ik vandaag heb gelopen qua tempo was wel aardig m'n max. Ook daar weer 2 kleine heuveltjes in die ik vandaag vervloekt heb. Maar toch gedaan....
De 10 mijl bereikt!!! :D
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door BlackScorpion »

Oei, dat is nog altijd sneller dan mij, ik loop tussen de 7,5 en 7,7 km/u. Snelste ooit was 5 km aan 8,5 km/u in een wedstrijd. Was stik kapot erna.

Zand, ja, been there, done that.
Niet mijn favo ondergrond :lol:
Gebruikersavatar
dirk.vancoillie.5
Berichten: 1596
Lid geworden op: 19 jul 2014, 16:52
Locatie: Torhout, Belgium
Contacteer:

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door dirk.vancoillie.5 »

BlackScorpion schreef:Zand, ja, been there, done that.
Niet mijn favo ondergrond
Zand dient om zandkastelen te maken :mrgreen:
Inhale the future. Exhale the past.
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

AAAGGGHHHH weer zand vandaag!!!! Kan geen zand of heuveltjes meer zien!! poeh echt pittig!!! Heb even overwogen om te gaan lopen in het mulle zand, maar dat maakte qua snelheid al zo weinig met mijn looptempo op dat moment, dat ik maar gewoon door ben gehobbeld. Net een lekkere douche genomen en m'n benen even ingesmeerd, even geen overbodige luxe.

Afgelopen weekend heb ik ook nog een loopje gedaan van 8 km, was al moe met vertrekken en het werd er niet beter op onderweg, raar eigenlijk, normaal loop ik het er wel uit. Misschien iets te veel gedaan alles bij elkaar? Vandaag was ook pittig, donderdag ook met de groep lopen, in ieder geval niet in zand, halleluja! Van t weekend een rustig duurloopje op mn gemak en daar wil ik weer echt van gaan genieten!!!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door martmarbus »

Af en toe afzien is ook helemaal niet slecht hoor.
Als je het maar niet te vaak doet.
Het moet natuurlijk no wel leuk blijven
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Dat is zeker zo Mart! Ga donderdag er echt even op letten!
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
zoefje
Berichten: 1241
Lid geworden op: 08 mei 2012, 12:27

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door zoefje »

Nou, heb er gisteren zo goed opgelet dat ik me niet heb overlopen deze keer... Ben namelijk niet geweest. Ik kan mezelf en mijn lichaam zei al een paar dagen "zoek het uit", dat schiet dan gewoon niet op. Echt last van mijn lijf, niet verzuurd met het wilde gewoon niet. Hopelijk heb ik geen stiekem virusjes te pakken, steeds wat draaierig als ik bezig ben. Dus even braaf pas op de plaats, ik denk dat ik morgen een rustig blokje om ga.
De 10 mijl bereikt!!! :D
Gebruikersavatar
martmarbus
Berichten: 1245
Lid geworden op: 02 jan 2015, 04:56
Locatie: Den Helder

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door martmarbus »

Ik zeg je, we zijn overvallen door een griepvirus.
Ik zou vandaag gaan lopen, maar loop te snotteren en en hoesten en te proesten.
Vanmorgen ipv lopen maar een heerlijk kibbesoep gemaakt.
Daar gaat de neus van lopen. En zowaar ik knap er iets van op.
Nog een dagje binnen blijven en zondag mijn kop buiten laten zien.
Als alles goed verloopt, zal ik dinsdag in de middag maar weer eens gaan dribbelen.

Ik wens je in elk geval beterschap als jij ook bent overvallen.
‘Waar ik ben loop ik, waar ik loop ben ik.’
(@ Dolf Jansen)


I rest my case!
BlackScorpion
Berichten: 526
Lid geworden op: 13 apr 2016, 08:23

Re: loopdagboek van Zoefje, verder na s2r

Bericht door BlackScorpion »

Er zijn veel zieken, maar echt, niet normaal hoe veel. Die warme nazomer heeft precies niemand goed gedaan. Veel beterschap beiden!
Plaats reactie